Mandy-evers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik had vodafone en ziggo, nu alleen nog vodafone

Ik had vodafone en ziggo, maar door een hele hoop problemen met Ziggo toch overgestapt naar KPN. Stukken beter alleen had ik altijd extra data en korting op mijn rekening van Vodafone. En nu heb ik daar dus geen recht meer op Maar hoe verander ik dat dan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Mandy-evers 

Wanneer je van Ziggo switcht naar een andere internetprovider (in dit geval dus KPN) vervalt ook de korting die je krijgt in verband met de combinatie Vodafone + Ziggo. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Of begrijp ik je vraag verkeerd? 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Mandy-evers 
Als het goed is dan zien Vodafone en Ziggo dit zelf in hun systeem en dan zullen ze het afsluiten en dan heb je ook geen recht meer. Maar uit je vraag denk ik te halen dat het al een lange tijd nog niet is gestopt? 

Ik zou even wachten op een medewerker van Vodafone en misschien kan die kijken voor je wat er aan de hand is. Morgen, en anders dinsdag, is er wel iemand die je antwoord kan geven. Maar wil je het sneller regelen, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter. Waarschijnlijk kunnen deze mensen van Vodafone je ook helpen. 

Succes in ieder geval en het gaat vast goed komen

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Mandy-evers 

Wanneer je van Ziggo switcht naar een andere internetprovider (in dit geval dus KPN) vervalt ook de korting die je krijgt in verband met de combinatie Vodafone + Ziggo. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Of begrijp ik je vraag verkeerd? 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Mandy-evers? Indien je geen Ziggo en Vodafone hebt, ontvang je ook niet de Non-stop extra’s. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic