Kram

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na nummerovername niet meer bereikbaar

Als jarenlange Ziggo klant nu met mijn 2 Telfort mobiele Abbo's overgestapt naar Vodafone. Wat een ramp ! Kreeg keurig op de overnamedatum een SMS dat de overname rond was en ik de SIMkaart moest verwisselen, maar daarna kan ik weliswaar wel zelf bellen, maar niet gebeld worden, geen berichten meer ontvangen of wat dan ook, kortom ik ben onbereikbaar. 4 keer gebeld na lange wachttijd met de klantenservice. Iedere keer een ander antwoord gekregen, maar ook nu na 2 dagen nog niets opgelost. Enige toezegging: "We maken een case voor u aan en dan krijgt u binnen 5 werkdagen bericht” 5 werkdagen!!!! Belachelijk, ik ben niet meer bereikbaar dankzij Vodafone, iets wat ik in meer dan 10 jaar Telfort nog nooit heb meegemaakt. Dit is toch geen manier om met nieuwe klanten om te gaan ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kram
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Sharon,

ja, na enkele dagen wel verholpen. Jammer dat ik daar via trial and error achter heb moeten komen. Had gesierd als men het even had laten weten, maar goed. Inmiddels werkt alles dus deze kan op slot.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kram 

Dit is zeker geen goed begin. Ik begrijp dat je gewoon bereikbaar wilt zijn en niet telkens er achteraan wilt lopen. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het overdragen van jouw nummer naar ons toe. 
Indien er een onderzoek is aangemaakt, is het helaas afwachten totdat het opgelost is door technische dienst. Het enige wat ik kan adviseren is om af en toe het toestel opnieuw op te starten. Mocht je willen dat ik mee kijk naar het onderzoek voor de status, dan hoor ik het graag.

 

Kram
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven,

nee, je hoeft van mij niet mee te kijken. Dat zal volgens mij weinig toevoegen. Wat ik wil is dat Vodafone zijn contractuele verplichtingen nakomt en er niet 5 dagen over doet om mij weer bereikbaar te maken. In het uiterste geval dan maar terug naar Telfort, maar dit is ronduit bagger dienstverlening!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Snap ik! Mijn collega’s van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag @Kram!
 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ben je ondertussen volledig bereikbaar @Kram ? 

Kram
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Sharon,

ja, na enkele dagen wel verholpen. Jammer dat ik daar via trial and error achter heb moeten komen. Had gesierd als men het even had laten weten, maar goed. Inmiddels werkt alles dus deze kan op slot.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goed om te horen dat het weer werkt! Dankjewel voor de terugkoppeling en feedback. Ik zal het intern aankaarten. 
Het topic zal ik sluiten @Kram 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic