Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

iPhone 7 home knop geeft geen feedback en Battijduur slechts 4 uur

Sinds gister ineens een bizar iets aan mijn iPhone 7
Sinds gisteren ineens dat de Taptic engine niet meer werkt.
Daarnaast houdt de batterij het nog amper 4 uur uit.verder valt het me ook op dat de telefoon ineens lichtelijk warm word tpv de batterij.
Ik vermoed dat er een verband zit. Dat er ergens sluiting instaat oid
Al een harde reset uitgevoerd. Diverse instellingen terug gezet maar helaas.

Vodafone wat kan ik doen ?
5 Reacties 5
Warpten
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zo nu een volgend probleem
De telefoon kan ook niet meer uitgezet worden.
Als ik hem uit zet, dan gaat hij uit zijn eigen weer gewoon aan !!!

Vodafone een reactie zou fijn zijn
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.

Hoelang ben je inmiddels in bezet van je iPhone 7? De problemen als; het niet meer uit kunnen zetten van het toestel, korte accuduur en het lichtelijk warm worden van het toestel komen vrij snel op en reparatie. Via het forum zou een hard reset worden geadviseerd, alleen omdat je dit al hebt gedaan (zonder succes) blijkt er toch in de hardware mogelijk het één en ander mis te gaan. Dat is helaas niet op te lossen via het forum :(.

Klik hier voor meer informatie over reparaties, hoe het zit en waar je recht op hebt.
Warpten
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik heb het toestel pas sinds 24 september
bij dergelijke problemen en zo snel verwacht ik toch een garantie gevalletje.
zal van de week langs de Vodafone winkel gaan om het toestel aan te bieden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Warpten, wat lastig dat je dit ervaart. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers, het is dus niet de bedoeling om te vragen naar een reactie van Vodafone. Als dit gewenst is kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, winkel, telefonisch, chat, e-mail, twitter of facebook. In een van onze winkels kan het toestel tevens fysiek worden bekeken, dat werkt altijd handiger. Op afstand kan ik niet beoordelen of er mogelijk een link tussen beide problemen zit. Hopelijk kan het worden opgelost!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic