jeroenduif

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app

Goedenavond,

Ik heb zojuist geprobeerd een account aan te maken op de My Vodafone app voor mijn schoonmoeder. Nu heb ik alleen haar nummer gekoppeld aan een e-mailadres wat onjuist is. Deze stond automatisch ingevuld, dus ik ging er heel stom vanuit dat het klopte.
Nu is het zo dus dat je je e-mail moet bevestigen om je te kunnen aanmelden. Maar hoe kan ik het e-mailadres en het telefoonnummer ontkoppelen zodat ik een nieuw en goed e-mailadres kan invoeren?

Alvast bedankt voor de hulp!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om te bellen met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen dit voor je aanpassen zodat het werkt. Laat je weten of het gelukt is? Let erop dat als het op de naam van je schoonmoeder staat, zij moet inbellen omdat ze de contactpersoon is. Vervolgens kun je daarna het gesprek overnemen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om te bellen met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen dit voor je aanpassen zodat het werkt. Laat je weten of het gelukt is? Let erop dat als het op de naam van je schoonmoeder staat, zij moet inbellen omdat ze de contactpersoon is. Vervolgens kun je daarna het gesprek overnemen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Dit kan inderdaad zoals Steven- aangeeft alleen via je de klantenservice geregeld worden. We zullen het topic dan ook binnenkort sluiten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic