Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mb Alleen-lezen Onopgelost

Ik vraag me af hoe die mbs zo snel op gaan, en hoe het kan dat vodafone 100 keer storingen heeft.. Sorry vodafone maar dit is toch echt de laatste keer dat ik bij jullie iets regel! Echt waardeloos vr...

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik kan vanaf dit weekend mijn abonnement verlengen en daarvoor wilde ik maandag of dinsdag naar de winkel gaan.Maar nu las ik dat er vanaf 4 april de abonnementen veranders gaan worden. Nu kan i...

Back office verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de 29e van feb 2016 een verlenging bij vodafone aangevraagd. Klantenservice heeft fout gemaakt en nu moet back office het wijzigen. Alleen is die backoffice niet bereikbaar en moet ik blijven a...

4G voor thuis Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik krijg hoogstwaarschijnlijk een woning in het buiten gebied.Hier liggen geen kabels voor internet en tv. De tv is via de schotel of digitenne te regelen.Nou is mijn vraag of Vodafone al 4G voo...

Betaalprobleem Alleen-lezen Onopgelost

Betalen met ideal met en zonder rabo app. Blijft foutmeldingen geven. Handmatig over maken leidt ook tot problemenDe foutmelding: "het rekeningnummer is ongeldig" (dit betreft het rekeningnummer waar ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen