sydamsterdam

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 kabel

L.S.

Ik heb sinds november 2012 mijn iPhone 5. De kabel is helaas nu gescheurd en functioneert niet meer goed. Vanochtend bij de Vodafone-winkel geweest (Nieuwendijk), maar daar zeiden ze dat op accessoires kortere garantie geven (6 maanden meen ik). Nu was ik net bij de Apple Store om een nieuwe kabel te kopen en daar zeiden ze dat als je een iPhone (5) koopt, de oplader en kabel in de verpakking zitten en derhalve deze niet als accessoire gezien mogen worden. Wel als je 'm apart koopt. Dus Vodafone zou deze wel moeten repareren en/of vergoeden volgens Apple. Het klinkt logisch.

Kunt u mij hierover uitsluitsel geven?

Mvg
Sydney
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @sydamsterdam

Helaas klopt dit niet. Alles dat niet aan de telefoon vast zit wordt gezien als accessoire. Denk hierbij aan hoesjes, earphones en opladers. En daarop zit één jaar garantie. Dit wordt dus niet als onderdeel van de telefoon gezien en je hebt hierdoor ook niet de volledige 2 jaar garantie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @sydamsterdam

Helaas klopt dit niet. Alles dat niet aan de telefoon vast zit wordt gezien als accessoire. Denk hierbij aan hoesjes, earphones en opladers. En daarop zit één jaar garantie. Dit wordt dus niet als onderdeel van de telefoon gezien en je hebt hierdoor ook niet de volledige 2 jaar garantie.
sydamsterdam
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het snelle antwoord. Hoewel niet aan jullie, zou dit eigenlijk dan aan Apple moeten worden doorgegeven. 2 medewerkers die ik daar sprak zeiden precies hetzelfde namelijk...

Groet,
Sydney

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sydamsterdam ,

Blijkbaar weten die twee Apple medewerkers niet precies hoe de garantie zit bij Vodafone ;). Iets leerzaams voor Apple.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic