Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

4 maanden van tevoren verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn contract verloopt 28 Februari 2014 en wou het graag verlengen. Op de site staat dat je 4 maanden van te voren kan verlengen wat voor mij als het goed is 28 oktober 2013 zou moeten zijn. Of begrij...

calvin90 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement wijzingen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vrouw wilde haar abonnement wijzigen van een BSW Altijd 47,50 naar een BEL+SMS+WEB 200 voor 22,50 p/m maar dit kon niet doordat de voorwaarden per september verandert waren. Dit is leuk en aardig...

Gamespel door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Contract ontbinden indien arbeidsongeschikt verklaard. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, kan iemand mij vertellen of er mogelijkheden zijn om je contract te laten ontbinden als je in de nabije toekomst arbeidsongeschikt verklaard wordt? Dit zal voor mij een verlies van 25-30%...

fpmwalda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlening telefoon annuleren Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond ik heb begin deze maand mijn abonnement verlengt maar nog steeds geen toestel ontvangen. Na vandaag voor de derde keer gehoord te hebben dat het toestel waarschijnlijk deze week geleverd z...

Babylonia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contactoverdracht Alleen-lezen Onopgelost

heb vandaag de sony experia sp ontvangen en nu lukt het niet om de contacten van de nokia lumia 800 over te zetten naar de son y, heb al via PC Companion geprobeerd en de contact backup app van vodafo...

Klacht over Red E Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb de klacht al voorgelegd op de facebook pagina van jullie maar daar word ik niks wijzer. Ik heb het volgende probleem: Ik kreeg net een sms van een 043 nummer (vodafone maastricht) met de...

yvonnead door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tel verkopen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik wil mijn i phone verkopen maar heeft simlock! De koper vroeg mij om mijn imei nr om te kijken welk simlock erop staat! Kan ik dat zomaar afgeven?

Mamavan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S4 Wifi Connection Alleen-lezen Onopgelost

A few months ago I got the Galaxy S4 from Vodafone and I have been having problems with it ever since, espcially the Wi-Fi connection.When I connect to my Wi-Fi at home, it connected and nothing else ...

feymoo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4.3 update voor de HTC ONE.. Alleen-lezen Onopgelost

Is het al bekend wanneer de Android 4.3 update van Vodafone in Nederland wordt uitgerold..???

fredsilly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Klantenservice bizar slecht/onvriendelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer de laatste dagen een Iphone 5s te bestellen bij de Vodafone Klantenvservice. Ik heb tot nu toe 3 keer van de 4 gesprekken minstens 35 MINUTEN in de wachtrij gestaan. Oke, dat is nog te doen...

dennisss door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Schade iPhone 4S, imei nummer onvindbaar. Wat nu met verzekering? Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit met een probleempje..Mijn iPhone 4s is van 2 hoog naar beneden gevallen en ligt helemaal uit elkaar.Hierdoor ben ik de simlade (dus ook imei nummer kwijt geraakt).Omdat ik al eerder via de verz...

Cvo87 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataverbruik vaste tijd 's nachts Alleen-lezen Opgelost

Op mijn rekening zie ik bij de specificatie van het dataverbruik steevast op 0.13 uur dat er behoorlijk wat data verkeer plaatsvindt, dat niet bewust door mij wordt veroorzaakt. Ik lig dan meestal in ...

Janosh door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiele internet werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 10 dagen geleden een Vodafone simkaart gekocht en heb een 1GB blox voor mobiele internet geactiveerd, maar deze werkt sinds gister opeens niet meer.

Atjedh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1095 - Amsterdam - ik niet bellen/gebeld worden - 4 november Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet bellen of gebeld worden en heb de onderstaande testst uitgevoerd, geen van allen leverde iets op. In mijn schermpje zie ik af en toe 3 streepjes bereik, maar dat is steeds kort en dan kan ...

Noraha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s4 filmpjes springen om de paar seconden op pauze Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn galaxy s4 springen alle filmpjes, zowel op internet als bv een serie die ik op mijn toestel heb gezet om de paar seconden op pauze. Bij de internet filmpjes dacht ik eerst dat het door een sl...

wanneer gaat mijn abonnement in? Alleen-lezen Onopgelost

beste,Begin oktober heb ik een red 1gb abonnement met Xperia Z1 afgesloten bij Vodafone. Vodafone zou mijn telfort abonnement opzeggen. Maar nu blijkt dat ik iig voor de maand november nog aan telfort...

Emielvm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe Internet uitzetten met een Kind Veilig Sim ? Alleen-lezen Onopgelost

me dochter heeft een Kind Veilig Sim,maar wil niet dat ze op extra kosten word gejaagd omdat de smartfone(Vodafone 875) op internet wilt.volgens de myvodafone app op haar telefefoon kost het haar 1 eu...

aws1971 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

ongeldig ordernummer Alleen-lezen Onopgelost

Probeer al een week in te loggen met het ordernummer die ik heb gekregen maar geeft de foutmelding dat er een technische fout is opgetreden...Toch maar naar de winkel gegaan en daar word er verteld da...

ABB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen geluid tijdens gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan wel bellen, maar als ik iemand bel dan hoor ik wel een piep dat je contact maak, maar ik hoor hem niet overgaan en ik hoor ook het gesprek niet. wat is hier het probleem en wat kan ik er aan do...

patje1401 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen