Heb dit ook regelmatig, niet alleen bij opladen, soms ook als ik een andere applicatie start. Herstarten via menutje lukt niet, afsluiten evenmin. Aan/uit ingedrukt houden samen met "volume omhoog" lijkt telefoon te herstarten, maar het heeft eerder iets weg van een crash en daarna herstart. Scherm valt dan niet terug naar midden-stand (ik heb power-save on), DotView werkt niet; playlists die ik had ingevuld bestaan nog wel maar zijn leeg...Scherm reageert soms niet eens meer; opnieuw herstarten op dezelfde manier lost dat wel op. Uiteindelijk dan maar afsluiten (via menu), minuutje wachten en dan opnieuw starten - en dan loopt alles weer gesmeerd.
Wat opladen 's nachts betreft: ik zet'm nu gewoon uit, als ik slaap heb ik 'm toch niet nodig :). En 's morgens heb ik weer een opgeladen ens len toestel. Maar dat vastlopen overdag is gewoon vervelend.....
Wat misschien meespeelt: ik heb developermode aangezet: Zet dat nog terug (niet meer vereist), suggestie was sowieso terug naar fabrieksinstellingen (en dus alles opnieuw installeren)....