ottenem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

8043 TA - Zwolle - Geen tot slecht 4G bereik in en om het huis.

Hallo, ik heb last van een slechte 4G dekking in en om het huis.
Volgens de dekkingskaart zou hier in de straat een perfecte dekking zijn.
Dit is helaas niet zo! Buiten is er over het algemeen 3G dekking, binnen 2G. Daarbij valt de verbinding in huis nogal eens weg. De laatste tijd is dit al wel verbeterd. Ik zou graag mijn 6GB data hier ook willen slijten:)
Hardware: IPhone 5s en Sony Experia Tab Z 4G. Beide apparaten hebben hier last van.
Abonnement: Red Super

@Vodafone: Graag wens ik een oplossing/ toelichting.
Alvast bedankt!
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ottenem ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
ottenem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Samsung expert,

Voor zover ik kan zien zijn er geen verstoringen in mijn gebied. Dit probleem speelt ook al zolang ik in deze wijk woon. Namelijk vanaf december vorig jaar.

Bedankt voor het meedenken in een ieder geval!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @ottenem,

Betreft het hierbij een goed geïsoleerde woning? Het glas en de isolatiematerialen kunnen het signaal namelijk behoorlijk dempen. In dit soort situaties is SignaalPlus vaak de enige juiste optie, meer antennes buiten je woning lossen het probleem dan niet op aangezien het signaal wordt gedempt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic