Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,673Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Alsnog andere telefoon kiezen??? Alleen-lezen Opgelost

Maand geleden heb ik Vodafone Red (verlenging abbonement) afgesloten. Telefoonkeuze was Sony Xperia SP. In het begin werkte hij na behoren, na 3 weken kreeg ik al ernstige problemen met deze telefoon....

Margreeth door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen sms ontvangen sinds fabrieksreset Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb pas een fabrieksreset gedaan op mijn galaxy S3 mini en ontvang sindsdien geen SMS berichten meer. Ik kan wel berichten versturen. Ik heb al mijn batterij er 15 seconden uitgehaald maar o...

MartijnZ door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone zakelijk 2GB Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij Vodafone een 2 jarig abonnement afgesloten met daarbij standaard 1GB internet en daar bovenop nog 1GB extra internet in een blox de prijs zou zijn, het eerste jaar elke maand 35 euro en het...

Keijs124 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc One Kitkat update Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, weet iemand al wanneer de update naar Kitkat uitgerold wordt?

kingsnoopy door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnamerecorder samsung galaxy ace Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een interview opgenomen. Echter hoor ik alleen maar gepiep als ik de opname afspeel. Als ik een nieuwe opname doe, komt dit geluid weer tevoorschijn. Ik heb mijn telefoon uitgezet en ve...

366496580 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement vervroegen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik zat met een vraag, waar ik waarschijnlijk al het antwoord op weet. maar ja niet geschoten... Op dit moment heb ik met mn iphone 4s een mooi abonnement wat volledig aan mijn verwachting voldoet...

arjan_v_h door Gedreven Liefhebber
  • 28 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

htc one x accuprobleem. Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag. Ik heb de laatste tijd steeds vaker problemen met het opladen van mijn htc one x.Wanneer ik mijn toestel in de lader doe , scherm blokkeer en later kijk is de batterij de ene keer normaal o...

bryanu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Een vriendin van me zit op dit moment in het buitenland en ze wil graag op internet. Hoe kan ze dat vanaf dr telefoon aan zetten? Ze heeft de alles op reis blox. Maar het lukt haar nu niet om het aan ...

WinXis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 5 wifi probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn iphone 5 sinds december 2012 en direct vanaf dat moment al wifi problemen.Als ik mijn telefoon probeer te verbinden, ziet hij het netwerk wel. Als ik het netwerk selecteer waarmee i...

TWasp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing 9403SC Assen Alleen-lezen Onopgelost

Geachte lezer sinds vandaag ondervinden wij problemen in de bovengenoemde regio.Soms is er wel bereik zowel gsm als 3G maar beide geen service.Bellen en internet is dus niet mogelijk.Op andere locatie...

Internet extra 3 GB Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb blijkbaar van de maand veel internet gebruikt nu kreeg ik een aanbieding van internet extra 3 Gb kan ik dit van de maand aan zetten en de volgende maand weer uitzetten want normaal gebruik ik n...

Rbreijer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bel naar Vodafone gratis in welke abonamenten? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn 2 abonamenten bijna op het einde.Op dit moment heb ik 140 en 200 min en onbeperkt naar vodafone .Hoe is dat nu in de Red en Bel Sms Web en Scherp.Wat ik heb echt nodig is een abonament met...

Marcink door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik mijn telefoon vooral op het werk nu blijkt dat alles werd afgesloten inclusief mijn internet ik kreeg dit sms te laat binnen aangezien ikzelf in het buitenland zat en mij telefoon op het we...

faabs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen sms meer ontvangen sinds reset Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een samsung S3 mini. Ik heb 'm pas een fabrieksreset gegeven en kan sindsdien geen sms meer ontvangen. Versturen gaat nog wel. Ik heb de batterij er al uitgehaald maar dat hielp ook niet...

MartijnZ door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlagen bel+sms+web altijd 55 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben geemigreerd naar Aruba. Maar zit nog 1 jaar aan mijn dure abonnement vast, kan ik deze verlagen? Wil eigenlijk ned nummer graag houden.

karinsl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia Z2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ben al 3 jaar een klant van jullie en zou dit graag willen blijven. Op 17 maart aanstaande loopt mijn abonnement af en zou ik graag een nieuwe willen bestellen + telefoon. Nu zie ik...

tinus01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone OnderOns stopt nu definitief Alleen-lezen Onopgelost

afgelopen week of deze week krijgen alle overgebleven onderons gebruikers een brief waarin een verplichte abonnementswisseling wordt aangesmeerd waarbij de dienst OnderOns vervalt. Een half jaar geled...

4g Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer krijgen we 4g op goeree overflakkee

dielange door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5706 CE | slecht telefonisch bereik helmond Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist een vodafone medewerker gesproken .geen storingen in helmond zover bekend.tijdens dit gesprek vol bereik en geen problemen met bellen.ik hang op en direct slecht bereik en weer geprobeerd te b...

HTC One camera probleem Alleen-lezen Onopgelost

De camera van mijn HTC One geeft problemen. Bij het openen van camera maakt hij gelijk een foto (of meerdere?) van het zelfde beeld en blijft op dat beeld staan. Ik heb de telefoon al uit en weer aan ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen