Hoi @Patrick04
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend zeg, ik heb net een bericht verzonden en weg is die. Dan doen we hem maar opnieuw.
Uiteraard lastig dat je in het buitenland geen hotspot kan gebruiken en dit kan liggen aan de provider, aldaar, omdat die het niet toelaat of er is iets mis met het registeren van je mobiel op het netwerk. Wat je kan doen is handmatig een ander netwerk kiezen en kijken of het dan wel lukt, en dan weer terug zetten naar de provider die je nu hebt. Als dat niet lukt dan kan je vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je een reset kunnen geven zodat je daar opnieuw aangemeld bent op het netwerk. Bellen heeft, dat is natuurlijk ook vervelend, geen zin, lees ik. Daarom adviseer ik je dan om een chat te starten met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen je wel helpen.
Dit is een klanten helpen klanten community en als de oplossingen, die al zijn aangeboden op andere topics, niet meer helpen dan is het voor ons als klanten ook niets meer te bedenken. Het beste is dan met de klantenservice een chat te starten of anders via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen (daar zal je op volgorde van binnenkomst worden geholpen, dus het kan even duren voor je antwoord terug krijgt). Ik hoop dat het lukt, laat nog even weten of het gelukt is of niet.