pino13091

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met verlengen

Goedendag,

 

Op 1 feb heb ik via live chat mijn abonement verlengt.

Ik zou binnen 1 - 2 dagen mobiel krijgen. 

Na 2 dagen wachten heb ik mail ontvangen dat mij order gewijzigd is, ik werd daarna gebeld voor inkomentoetsing nogmaals, want eerste keer vroegen jullie dat tijdens live chat, dag daarna weer geen reactie dus ik heb jullie gebeld, in het systeem is mijn afspraak van vorige dag niet gezien door medewerker, hij zei dat het wordt geregeld en vanavond wordt mijn toestel opgestuurd.

Vandaag weer mail gekregen dat mijn order gewijzigd is, contact opgenomen telefonisch - ik moet geduld hebben misschien wordt het vandaag maar misschien niet want niemand kan het nakijken. Live chat - jouw bestelling is opnieuw ingezet. 

Gaan jullie nog langer zo om met klant die jaren bij jullie is dan ga ik gewoon overstappen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @pino13091,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als een bestelling niet helemaal vlekkeloos verloopt.

Indien er geen akkoord wordt gegeven voor de Inkomens- en lastentoets & BKR-registratie, bellen mijn collega's hiervoor op om nogmaals de Inkomens- en lastentoets & BKR-registratie door te lopen. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom er geen akkoord wordt gegeven.
Zodra wij deze opnieuw invoeren, wordt er opnieuw een aanvraag geplaatst om de Inkomens- en lastentoets & BKR-registratie te controleren. De aanvraag kan tot 48 uur duren voordat hier een goedkeuring voor wordt gegeven.

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de afdeling "Status Order" via 0800-0560? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pino13091 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk heel vervelend als je een bestelling plaatst, dat deze niet goed door komt. Dit kan, jammer genoeg, iedereen wel een keer overkomen, jaren klant of nieuwe klant. Wat er aan de hand is kan ik niet zien omdat ik geen medewerker ben en dit is een klanten helpen klanten community dus inzicht daarover kan ik je niet geven. Als er een inkomenstoetsing gedaan moet worden dan kan dit soms wel even duren en dan is het niet altijd op dezelfde dag geregeld (tenminste, dat is mijn ervaringen van andere mensen). Je kan het beste nogmaals proberen te bellen met de klantenservice of een chat te starten en vragen hoe het zit. Hier op de community is er maandag weer iemand, tot die tijd zal er hier dus ook niemand zijn die je kan helpen. En anders is het toch maar even wachten tot je bericht krijgt en je inkomenstoetsing is voltooit.

Je hebt 3 opties: 1) bellen en/of chatten met de klantenservice 2) wachten tot maandag en dan helpt iemand van Vodafone je hier op de community en 3) wachten tot je bericht krijgt van Vodafone dat het verlengen in orde. Op dit moment kan ik geen andere snellere oplossing voor je bedenken, jammer genoeg. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @pino13091,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als een bestelling niet helemaal vlekkeloos verloopt.

Indien er geen akkoord wordt gegeven voor de Inkomens- en lastentoets & BKR-registratie, bellen mijn collega's hiervoor op om nogmaals de Inkomens- en lastentoets & BKR-registratie door te lopen. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom er geen akkoord wordt gegeven.
Zodra wij deze opnieuw invoeren, wordt er opnieuw een aanvraag geplaatst om de Inkomens- en lastentoets & BKR-registratie te controleren. De aanvraag kan tot 48 uur duren voordat hier een goedkeuring voor wordt gegeven.

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de afdeling "Status Order" via 0800-0560? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic