Aad23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoe? internet in de garage

Ik ben een stokouwe rocker en digibeet!  Bij mij thuis oefenen mijn maten en ik in de garage waar ik geen WiFi bereik heb met de iPad. De iPad gebruik ik om bepaalde akkoorden óf op te zoeken óf bepaalde apps mee te laten draaien als begeleider. Wij hebben de iPad dus hard nodig. Mijn iPhone neem ik dan mee als ondersteuning en/of ‘hotspot’ maar dat kost mij m’n bundel. Het liefst zou ik WiFi in de garage hebben zodat ik de iPhone dus niet nodig heb maar wat gaat dát dan weer kosten?

alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aad23 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de provider van je thuis internet. Die kunnen je beter advies geven en/of aangeven of je misschien een extra WiFi booster moet/kan kopen of huren. Hier heeft Vodafone niet zoveel mee om te helpen. 

Probeer via je internet provider en dan kom je daar zeker wel uit. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aad23 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de provider van je thuis internet. Die kunnen je beter advies geven en/of aangeven of je misschien een extra WiFi booster moet/kan kopen of huren. Hier heeft Vodafone niet zoveel mee om te helpen. 

Probeer via je internet provider en dan kom je daar zeker wel uit. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Aad23 . Welkom hier!

Je eerste zin bracht meteen een glimlach op mijn gezicht. (sterker nog, ik las de rest van je bericht met de stem/het accent van Barry Hay. Grappig wat tekst kan doen). Goed dat je hier even contact over opneemt, want ik snap dat je bundel er zo aan gaat. 
Ik ben het eens met @Energieboy . Als het om de wifi gaat, “moet” je zijn bij internetprovider. Is dat Ziggo toevallig? Want dan kunnen we je alsnog helpen. 

Een andere optie is natuurlijk om je bundel te vergroten. Maar goed, dat moet je ook maar net willen. Het via de wifi doen zou natuurlijk de beste oplossing zijn. Bij welke internetprovider zit je? 🙂 

Aad23
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Lycke Vodafone

uhm ja dat is um. Ziggo èn Vodafone. Geinig dat je mij met de nòg ouwere Hay vergelijkt maar die doet niet veel meer heb ik weleens gezien van iemand die dat gehoord heeft. Maar ff alle gekheid…….ik wil gewoon WiFi in de garage. Weet je, nu mijn bundel ‘op’ is is gelijk m’n iPad net zo snel als ik en dat is niet snel meer, geloof me. Ik denk dat ik de wijze raad van Energieboy op volg en Ziggo moet bellen.

bedankt voor jullie adviezen….Rock on!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je dan toch Ziggo hebt dan kan ik je deze pagina adviseren. Lees die eens door en dan weet ik zeker dat je iets aan één van de apparaten hebt die erop staan. 

https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster


En Lycke kan je hier ook helpen met informatie. Ik overigens ook, als maar niet te technisch gaat zijn ??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nou @Aad23 . laten we dan kijken hoe we je Ziggo Wifi in de garage kunnen fixen. Soms heb je niet eens extra apparatuur nodig, maar ben je met een paar simpele instellingen al geholpen (check deze link voor tips) . Soms is iets als een booster wel de uitkomst, maar daar zijn dus ook vele opties in, zoals @Energieboy  al noemde. Mocht je samen even je verbinding onder de loep willen nemen, stuur me dan even een privébericht met je postcode en huisnummer. Dan duik ik er even voor je in ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic