Ik ga hier toch even mijn ongenoegen uiten. Als voormalig KPN klant overgestapt naar Vodafone op advies van een verkoper dat ik geen twee abonnementen meer nodig heb na overstap voor telefoon en tablet.
In mijn Red Pro elite zit en gratis data sim dus gaat werken. Nu heb ik de kaart gekregen en ben al sinds 8 Juli aan het bellen om dat ding aan de praat te krijgen. Inmiddels een tweede kaart gekregen maar ook deze is nergens zichtbaar in my Vodafone.
Telkens weer een verhaal ja ze zijn er mee je ziet hem vanzelf staan.
De helpdesk kan niets vinden en hem zelf ook niet activeren. En moet doorgestuurd worden naar een andere afdeling. Een ticket mag Max 5 dagen openstaan is me verteld maar ja die zijn we inmiddels al meerdere keren ruim verstreken.
Inmiddels is me frustratie zeer hoog daar er tot op heden niet eenmaal door Vodafone zelf pro actief iets gedaan wordt maar ik er telkens maar achteraan moet bellen.
Misschien maar gaan stoppen met betalen want ja ik hou me netjes aan het afgesloten contract iets waar Vodafone nogal moeite mee heeft momenteel.
zijn er hier überhaupt mensen die op dit moment een werkende Multi Data Sim hebben?