Hoi @Nogeenik
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart met het contact leggen van de klantenservice. Ik denk dat iemand van 144 niet echt meer de klantenservice nodig heeft van een provider? ja sorry, zonder gekheid
Zou je eens op deze pagina van de klantenservice van Vodafone willen kijken? Daar staan verschillende nummers en het beste wat je kan doen, volgens mij, is bellen met 1201, als je een abonnement hebt. Of heb je zelf prepaid? Dan is 1200 het nummer dat gebeld moet worden. Ik kan niet voor je bellen, het is nog te vroeg, ze gaan pas open om 08:00 uur. Misschien kan je ook eens proberen om het nummer 0800-0094 te bellen, als je niet wil chatten. Want via die pagina kan je ook met iemand een chat starten of je kan natuurlijk ook via je My Vodafone een berichtje achterlaten en dan nemen ze ook contact met je op via de My Vodafone chat.
Waarom nummer 9 een probleem geeft, geen idee. Het zal misschien iets te maken hebben met de Corona crisis want niemand die meer vanuit kantoor werkt. Nou ja, de meeste klantenservice mensen zitten nu thuis en worden door een algemene centrale doorverbonden en dan kan het wel eens mis gaan. En de wet van Murphy zal nu wel in zijn getreden.
Probeer het eens zoals ik hier boven beschreef en anders hier maar even wachten tot er een Vodafone medewerker online komt die je kan helpen. Die komen elke dag de community langs, dus dat zal eigenlijk ook niet zo lang hoeven te duren voor die je vraag ook gevonden hebben. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het je is gelukt.