Dick Dekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

together extra abonnement verlengen met toestel maar geen nieuw abonnement

Ik wil mijn together extra abonnement  die per maand opzegbaar is verlengen en dan gelijk een toestel bestellen, als ik kies voor sim only en ik wil een toestel aanschaffen (samsung s10) dan krijg ik alleen de mogelijkheid om te verlengen maar dan kan ik alleen maar kiezen voor een ander en nieuw abonnement (bv together) en bv voor een of twee jaar en dat vind ik niet erg maar ik hoef geen nieuw abonnement, ik heb nu al een together extra abonnement en dat wil ik zo houden, hierdoor wordt de prijs van het toestel volgens mij niet juist weergegeven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dick Dekker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een toestel wil met je Red Together abonnement. Maar dan moet je geen keuze nemen voor een SIM Only abonnement, maar een Red Together met toestel. Als je wil verlengen dan al je los een toestel moeten kopen, en die zijn vrij prijzig. Dus als je wil verlengen dan kan je het beste bellen met 0800-0560 of langs een Vodafone Winkel in de buurt gaan. 

Die mensen kunnen kijken wat je nu hebt en gaan samen met je kijken wat voor prijs je nieuwe abonnement zal zijn met toestel. Zo werkt dat en is heel eenvoudig voor je in orde te maken.  Maar wil je echt je abonnement niet verlengen (dus nieuw abonnement met toestel) dan blijft toestel los kopen de beste optie. Maar ik zou ze gewoon even bellen en dan kom je daar wel uit ?

Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel en alvast veel plezier met je abonnement en nieuw toestel. Laat je nog even weten wat je hebt gedaan, bedankt!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dick Dekker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een toestel wil met je Red Together abonnement. Maar dan moet je geen keuze nemen voor een SIM Only abonnement, maar een Red Together met toestel. Als je wil verlengen dan al je los een toestel moeten kopen, en die zijn vrij prijzig. Dus als je wil verlengen dan kan je het beste bellen met 0800-0560 of langs een Vodafone Winkel in de buurt gaan. 

Die mensen kunnen kijken wat je nu hebt en gaan samen met je kijken wat voor prijs je nieuwe abonnement zal zijn met toestel. Zo werkt dat en is heel eenvoudig voor je in orde te maken.  Maar wil je echt je abonnement niet verlengen (dus nieuw abonnement met toestel) dan blijft toestel los kopen de beste optie. Maar ik zou ze gewoon even bellen en dan kom je daar wel uit ?

Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel en alvast veel plezier met je abonnement en nieuw toestel. Laat je nog even weten wat je hebt gedaan, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic