Nogeenik

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

het 1200 info nr

Ik had laatst 2 maal een issue en als je 1200 belt en het bandje afluisterd krijg je optie iemand te spreken door 9 te toetsen. Nu heb ik het sinds dien voor de zekerheid meerdere malen gdprobeert maar zo gauw je 9 toetst word het contakt meteen verbroken. Ik weet dat er een chat functie is op de site maar toch niet iedereen heeft een smartphone of uberhaubt zin om zich daar op zn 144ste levens jaar in te verdiepen. Alle gekheid terzijde dit is nu echt al een beste tijd aan de gang hoor ik dus mijn vraag wat de fudge is de rede dat zo iets niet opgelosd word een bandje inspŕken kan zo ingewikkeld niet zijn ( ik ken iemand die dat al 130 doet (ja de zelfde). Hoop t te horen dat toets 9 weer werk krijgt of anders ontslagen wordt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nogeenik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart met het contact leggen van de klantenservice. Ik denk dat iemand van 144 niet echt meer de klantenservice nodig heeft van een provider?   ja sorry, zonder gekheid 

Zou je eens op deze pagina van de klantenservice van Vodafone willen kijken? Daar staan verschillende nummers en het beste wat je kan doen, volgens mij, is bellen met 1201, als je een abonnement hebt. Of heb je zelf prepaid? Dan is 1200 het nummer dat gebeld moet worden. Ik kan niet voor je bellen, het is nog te vroeg, ze gaan pas open om 08:00 uur. Misschien kan je ook eens proberen om het nummer 0800-0094 te bellen, als je niet wil chatten. Want via die pagina kan je ook met iemand een chat starten of je kan natuurlijk ook via je My Vodafone een berichtje achterlaten en dan nemen ze ook contact met je op via de My Vodafone chat. 

Waarom nummer 9 een probleem geeft, geen idee. Het zal misschien iets te maken hebben met de Corona crisis want niemand die meer vanuit kantoor werkt. Nou ja, de meeste klantenservice mensen zitten nu thuis en worden door een algemene centrale doorverbonden en dan kan het wel eens mis gaan. En de wet van Murphy zal nu wel in zijn getreden.

Probeer het eens zoals ik hier boven beschreef en anders hier maar even wachten tot er een Vodafone medewerker online komt die je kan helpen. Die komen elke dag de community langs, dus dat zal eigenlijk ook niet zo lang hoeven te duren voor die je vraag ook gevonden hebben. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het je is gelukt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nogeenik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart met het contact leggen van de klantenservice. Ik denk dat iemand van 144 niet echt meer de klantenservice nodig heeft van een provider?   ja sorry, zonder gekheid 

Zou je eens op deze pagina van de klantenservice van Vodafone willen kijken? Daar staan verschillende nummers en het beste wat je kan doen, volgens mij, is bellen met 1201, als je een abonnement hebt. Of heb je zelf prepaid? Dan is 1200 het nummer dat gebeld moet worden. Ik kan niet voor je bellen, het is nog te vroeg, ze gaan pas open om 08:00 uur. Misschien kan je ook eens proberen om het nummer 0800-0094 te bellen, als je niet wil chatten. Want via die pagina kan je ook met iemand een chat starten of je kan natuurlijk ook via je My Vodafone een berichtje achterlaten en dan nemen ze ook contact met je op via de My Vodafone chat. 

Waarom nummer 9 een probleem geeft, geen idee. Het zal misschien iets te maken hebben met de Corona crisis want niemand die meer vanuit kantoor werkt. Nou ja, de meeste klantenservice mensen zitten nu thuis en worden door een algemene centrale doorverbonden en dan kan het wel eens mis gaan. En de wet van Murphy zal nu wel in zijn getreden.

Probeer het eens zoals ik hier boven beschreef en anders hier maar even wachten tot er een Vodafone medewerker online komt die je kan helpen. Die komen elke dag de community langs, dus dat zal eigenlijk ook niet zo lang hoeven te duren voor die je vraag ook gevonden hebben. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het je is gelukt.

Nogeenik
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi bedankt voor de reactie ik heb dus prepaid vandaar dat ik 1200 belde en daar juist t probleem is je lijkt iemand die zelf ook wel zulke nrs gebruikte en dan ken je het bekende bandje toets 1 voor etc en tja toets 9 waar je eindelijk een medewerker te spreken gaat .....of zou. Gelukkig is t zo ook 8 uur en dan kan ik t oorspronkelijke probleem waarom ik dus iemand moest spreken, dus ik zal r op een moment wel uitkomen. 

En ja je hebt de beste reactie (tenzij er ondertussen 5 personen met oplossingen die ik niet nodig dacht te hebben heb jij het best beantwoord ( - ;

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Haha, geweldig… we horen het straks wel.
Als mijn reactie de beste was dan heb je nu die van jezelf als beste gegeven 
Geen probleem hoor, maakt mij niet uit, maar vond wel grappig!

Succes en hoop dat het straks beter lukt.

Nogeenik
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

PS ik ben net pas lid en ik had net wat dingen bij je antw aangevinkd maar weet niet zeker hoe ik iets als beste antw beoordeel is er een button die ik mis?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Nogeenik wrote:

PS ik ben net pas lid en ik had net wat dingen bij je antw aangevinkd maar weet niet zeker hoe ik iets als beste antw beoordeel is er een button die ik mis?

Geen probleem. Als de moderator van Vodafone denkt dat het niet klopt dan gaan die het wel wijzigen. Komt allemaal wel goed, maak je daar maar niet druk om. Nu eerst maar het nummer en toets 9 voor elkaar krijgen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic