Dat 1e bericht was op 11.12.2012, en vervolgens kreeg ik antwoord op 11.12.2012. Dit heb ik opgevolgd op 12.12.2012, met het volgende mailtje naar webcare.nl@vodafone.com
Goedemiddag. ik mail u n.a.v. Een berichtje op Fb, ik wil graag weten hoeveel minuten ik per maand heb gebeld het laatste jaar. Ik kan wel zien met wie ik gebeld heb, en hoe lang, en ik kan de rekening laten analyseren via Myvodafone, maar ik kan nergens zien hoeveel minuten ik gewoon bel per maand. ik wil dit graag weten aangezien ik mijn abonnement kan verlengen en ik niet meer belminuten wil inkopen dan dat ik verbruik. Mijn concrete vraag is kunt u mij mijn verbruikte belminuten van januari tot november laten zien, dan kan ik zelf een gemiddelde berekenen en kijken welk abonnement bij mijn belminuten verbruik past. Vriendelijke groet, Ivo Joost achternaam.adres06telefoonnummerBankrek. XxxxxKlantnummer xxx
Verstuurd vanaf mijn iPad
Dit mailtje is beantwoord met zo'n automatisch gegenereerd bericht dat er binnen een maand een reactie zou volgen, die is dus nooit gekomen. en nee, ik heb zelf ook geen reactie meer gegeven, ik ben niet dag en nacht bezig met het verlengen van mijn abonnement, en ja de aanbieding van 1g+3gb is ook een fraaie, maar ik had gebruik willen maken van de 10gb aanbieding. en nog steeds weet ik mijn verbruik niet. ps: laten we voor de duidelijkheid in dit topic verder gaan, dan blijft het te volgen.