nom001

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel sim unlocken

Hallo,

Ik ben nu Vodafone klant af! En zit nu met een toestel dat ik grag wil laten unlocken. Hiervoor ben ik gaan kijken op de site van Vodafone ne vond deze site: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/simunlock_instructies/. Echter al ik mijn IMEI nummer intoest, dan krijg ik niet mijn toestel gegevens te zien:
Toestel merk en model Geen toestel gevonden bij dit IMEI-nummer
Het gaat hier om een Samsung Galaxy S2.

Hoe rkijg ik alsnog mijn toestel simunlocked??
4 Reacties 4
nom001
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand????
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
nom001 schreef:
Hallo,

Ik ben nu Vodafone klant af! En zit nu met een toestel dat ik grag wil laten unlocken. Hiervoor ben ik gaan kijken op de site van Vodafone ne vond deze site: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/simunlock_instructies/. Echter al ik mijn IMEI nummer intoest, dan krijg ik niet mijn toestel gegevens te zien:
Toestel merk en model Geen toestel gevonden bij dit IMEI-nummer
Het gaat hier om een Samsung Galaxy S2.

Hoe rkijg ik alsnog mijn toestel simunlocked??
Hoi nom001, welkom op het forum. Dat klinkt niet goed, ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice of via onze 24/7 Webcrew. Mijn collega,s zijn hier te bereiken via Facebook, Twitter en Hyves. Ik kan helaas niet om privegegevens vragen. Mijn collega's kunnen dat wel. Zij kunnen het een ander voor je uitzoeken 🙂 via een privebericht.
nom001
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maurice,

Wat is het telefoonnummer van de helpdesk?
Webcrew? Hoe kom ik daar mee in contact?

Hyves/Twitter/Facebook en aanverwante 'social media" heb ik niet en doe ik ook niet aan mee en wil ik ook niet hebben puur omdat ik het nut ervan niet inzie en ook nooit ga inzien.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
nom001 schreef:
Hallo Maurice,

Wat is het telefoonnummer van de helpdesk?
Webcrew? Hoe kom ik daar mee in contact?

Hyves/Twitter/Facebook en aanverwante 'social media" heb ik niet en doe ik ook niet aan mee en wil ik ook niet hebben puur omdat ik het nut ervan niet inzie en ook nooit ga inzien.
Die keuze heb je natuurlijk altijd, maar het is dan wel wat lastiger om in contact te komen met de 24/7 Web Crew aangezien je dan wel een Facebook, Twitter of Hyves account moet hebben. Je kunt dan misschien beter even bellen met onze klantenservice via 0900 0940.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic