Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement veloopt op 30 September, hoeveel maanden van te voren kan ik nou mijn abonnement verlegen, ik wordt hellemaal niet op de hoogte gehouden. Is het nou 4 maanden, zoals het aangegeven sta...

jays door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy ace Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag weten of ik bij de samsung galaxy ace mijn internet uit kan zetten om zo onnodig veel prepaid te verbruiken. Ik maak alleen gebruik van wifi. Ik heb gehoord dat je het kan laten blokkeren...

VMB Error Windows VISTA/7 Alleen-lezen Onopgelost

Hey! Vodafone Mobile Broadband geeft telkens een error aan wanneer mijn pc/laptop opstart.Dit is de error die tevoorschijn komt:[img][/img] De medewerkers draaien op het moment nog Windows XP en daar ...

RandyG door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet extra Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, gisteren is mijn nieuwe abbo ingegaan,nu kijk ik bij de blox en kan ik buiten mijn bb internet ook nog voor 0,00 50 mb blox aanzetten?Klopt dit,ik wou het aanzetten maar denk vraag eerst ff,of he...

niet meer kunnen pingen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik kan sinds vanmiddag half 2 niet meer ping berichten versturen of ontvangen. heel soms krijg ik wel een update te zien van iemand.Is er een storing?

sammy_12 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy note probleem Alleen-lezen Onopgelost

Na maanden geduld heb ik dan eindelijk de Note ontvangen. Ik heb eindelijk de telefoon een beetje door en dan kom ik een probleem tegen. Als ik bijvoorbeeld wat teken of schrijf dan gaat het op bijna ...

Marijedb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

heey, laats werkt mijn bb niet meer toen is mijn moeder met bb naar gsm shop gegaan en hebben ze geupdate na tijdje viel mijn bb steeds uit na paar keer rebooten werkt mijn bb niet meerwat moet ik nu ...

kenneth96 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Blox Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een pre paid Blackberry, nu ga ik komende week naar de UK. Kan ik daar ook gebruik blijven maken van mijn Blackberry diensten? En zo niet, welke diensten moet ik dan inschakelen? Mvg, Di...

Spickey door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed klopt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben sinds 3 weken overgestapt naar Vodafone, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt met beltegoed.Ik heb voor 2 weken 7,95 beltegoed ontvangen, maar nu is de nieuwe maand be...

biancanel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen 3G regio A'dam 3 mei 2012 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Zijn er nog meer lui die netwerkproblemen ondervinden?Kon niet bellen/gebeld worden (heel even)Toestel kon niet de doorschakeling-status vaststellen: gaf aan Netwerkstoring of Simkaartstoring3G-ve...

linny door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet meer op BB Alleen-lezen Onopgelost

Hey, ik heb sinds de afgelopen 3 weken geen internet meer op mijn mobiel buitenshuis... wifi werkt wel gewoon. Dit is begonnen na de vodafone storing en mijn BB Blox staat geactiveerd en was laatst no...

leroy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet uitzetten tijdns vakantie Alleen-lezen Onopgelost

Hoe zet ik internet op mn blackberry uit voor mijn reis naar de USA?

mikaz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetten in het buitenland met abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik ga donderdag een dag naar Duitsland Ik heb een abbonement ;Bel+Sms+Web Smart 100 voor de Iphone.Nu is mijn vraagHoeveel kost internetten en whatsappen in t buitenland?Ik las ergens dat je het...

xNVR door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is er aan de hand ? Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij aub antwoord geven op de volgende vraag ,Door de week heb ik redelijk snel internet en in het weekend is het amper open te krijgen , ik betaal 50 euro per maandonbeperkt ( oude abonneme...

Guido door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet gratis bellen terwijl ik wel vodafone klant ben? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, er zou van 2/5 mei gratis gebeld kunnen worden.Ik kan dit dus niet terwijl ik wel vodafone klant ben. Moet je dit activeren ofzo? Mod bewerking: In verband met Privacy wetgeving mobiel nummer v...

kpun door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ander toestel email ophalen of versturen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een toestel overgenomen en nu kan ik geen email ontvangen/versturenWanneer ik een niew account wil aanmaken geeft hij aan dat er al een account is aangemaakt op het 06nr

collin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

het netwerk van mij zusje haar blackberry Alleen-lezen Onopgelost

goedeavond heb een vraagje bij zusje ken nog steeds niet pingen na de brand gebeurenwil graag dat jullie dat voor mij na kijken of ze wel goed sta bij jullie in het netwerk ik hoor het snel

Emira door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet via 3G op mijn Iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week heb ik weer problemen met mijn internet als ik niet op Wifi zit. Hij probeert te laden en uiteindelijk krijg ik een melding dat er geen internetverbinding te verkrijgen is.Heb mijn tele...

Dana86 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

smsen om te stemmen Alleen-lezen Opgelost

we kunnen gratis sms tot zaterdag, kan je dan ook gratis sms om te stemmen voor bijvoorbeeld hollands got talent? of word dit nog wel in rekening gebracht?

RollingG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel bereik maar kan niet bellen en smsen ook niet ontvagen Alleen-lezen Onopgelost

hi ik heb donderdag een nieuwe iphone 3gs gekregen omdat m'n andere stuk was.. maar sinds die tijd kan ik niet meer bellen en smsen.. terwijl er bovenin wel gewoon bereik is.. moet ik iets aan de inst...

manon224 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen