Nikkedol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen probleem mevrouw

Op oktober 2013 loopt mijn abonnement af bij Vodafone . je mag 4 maanden van te voren verlengen .
Op 12 juni kon ik verlengen en ik heb gebeld voor een verlening . Dit was op de maandag .
Ik wist dat ik de rekening van deze maand nog moest betalen en heb dat netjes vermeld en dat was geen “enkel “probleem .Hij zou dat door geven aan de afdeling betalingen .Netjes van hem.
Ik aan het verlengen en een nieuw toestel uitgezocht . ik kreeg de volgende dag per email mijn contract en de bevestiging van de verlenging .
Ook stond er in deze email dat er een aparte email zou komen met de datum van levering .
Elke dag wel tig keer gekeken of de mail er was . Dit was allemaal op een maandag .
De zeer vriendelijk mannelijke medewerker zou ook nog zorgen dat ik voor het weekend de telefoon in huis zou hebben .
Top!! het was geregeld . Het werd dinsdag , woensdag en donderdag besloot ik maar eens te bellen waar de telefoon bleef.
O!! Zei het meisje u krijgt tegenwoordig geen email van leveren meer en ik zal even kijken waar de telefoon nu is .
Ik werd in Hold gezet en na 5 min vertelde ze mij lachend dat de telefoon vandaag ( donderdag ) of morgen ( vrijdag zal binnen komen )
Goed ik thuis blijven want je zal zie ze komen als ik er net niet ben.
Het werd vrijdag . het was rond een uur of 3 en kreeg toch het idee dat het niet goed ging komen .
Ik weer bellen . Daar vertelde ze mij dat er geen order was geplaatst!! En de levering misschien was tegen gehouden van wege die openstaande nota die ik nog moest betalen .
Ik vertelde het hele verhaal van de bewuste maandag . Nou .. ze zouden de twee eerdere medewerkers flink op hun donder geven voor het vertellen van onjuiste informatie .
Er mag helemaal geen verlenging worden afgesloten als er nog een rekening open stond!!
Nou deze vriendelijke vrouwelijke medewerkster zou mijn abonnement weer terug zetten naar mijn oude abonnement.
Ik moest dan als de rekening had voldaan maar bellen voor een nieuwe verlenging .Ik kon de oude contracten verwijderen uit mijn mail box .
Ik werd door gezet naar de afdeling betalingen . Daar werd mij gevraagd wat er aan de hand was en ik maar weer het hele verhaal afgedraaid .
O.. mevrouw daar kan ik niets aan doen .. ik ben van de afdeling betalingen!! Waarom vraag je er dan na!! grrrr.
Goed belooft de rekening de 23ste van deze maand te betalen . Ze verzekerde mij ook dat ik er maar niet op moest rekenen dat ik vandaag ( vrijdag ) een telefoon zou krijgen.
Zo haak er op en ff adem halen !! grrrrr Dit vond allemaal plaats op 14-06-2013. Onthoud even deze datum.
Twee uur daarna kreeg ik ja ..... de levering bevestiging in mijn mail box met bezorg datum 14-06-2013.WHAT THE HELL!!
Ik heb de moeite maar niet genomen om terug te bellen en besloot vodafone maar via facebook te benaderen .
Daar zitten ook schijnbaar mensen die kunnen helpen . Ik heb ze dit hier boven om 18.39 voor gelegd en om 0.00 nog geen antwoord ontvangen !!
Hun maken fouten . laten je twee dagen wachten thuis op je telefoon die je nodig hebt en geen enkel excuus of een goede oplossing !!
daar ben je dan jaren lang klant voor !!!
vodafone ik ben eigenlijk wel klaar met Jullie!!!
Nicole van den berg
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Nicole, allereerst welkom op het forum! Dat klinkt allemaal niet zo best. Het is inderdaad zo dat je geen verlenging kunt doen indien er nog een factuur open staat. Dit had echter beter en eerder gecommuniceerd moeten worden. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze collega's van Facebook. Ze hebben je privébericht ontvangen en doen hun best je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Alvast bedankt voor het geduld in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic