rubene

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen, abonnement geblokkeerd en wil nieuw toestel aanvragen.

Gisteravond is mijn telefoon hier in Milaan gestolen. Zojuist heb ik mijn abonnement geblokkeerd, die nog doorloopt tot oktober dit jaar. Nu heb ik hier geen telefoon, en als ik over twee weken weer thuis kom ook niet. Dus ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten en een nieuwe telefoon daarbij aanvragen. Helaas heb ik geen idee hoe dit werkt. 

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen of uitleggen hoe het werkt?

Bij voorbaat dank.

Ruben
1 Reactie 1
RickD

Meedenker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Beste Ruben,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je toestel gestolen is! Goed dat je het abonnement al geblokkeerd hebt. Zo kan de dief geen kosten met jouw abonnement maken!

Je kunt 4 maanden van tevoren verlengen. Je kunt verlengen in het buitenland door ons een e-mail te sturen of ons op te bellen. Bel naar +31654500100 of ga naar http://www.vodafone.nl/klantenservice/ en klik op Stuur een e-mail.

Als je een e-mail stuurt, doe dan het volgende: Kies als onderwerp Abonnement - Verlengen. Geef in de e-mail aan dat je toestel gestolen is en je dus ook een nieuwe simkaart wilt.

Als je thuis bent en het toestel hebt ontvangen, dien je nog je simkaart te activeren. Schrijf het simkaartnummer/ICCID-nummer op. Dit begint met 893144030. Bel vervolgens naar 0800-1258 (gratis). Als je simkaart geactiveerd is, kun je op My Vodafone je aansluiting deblokkeren!

Succes ermee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic