Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,793Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2/3 weken hebben mijn man en ik allebei slecht bereik met Vodafone. Iedereen die ons belt krijgt regelmatig gelijk de Voicemail terwijl wij dan niet bezig zijn met de telefoon.Wat is er verander...

abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,ik heb sinds dinsdag mijn nieuwe vodafone red abonnement in gebruik genomen.mijn data zou 2gb zijn,maar als ik inlog bij de vodafone app zie ik bij mijn abonnement 1 gb staan.En mijn verbr...

2 dagen al geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

altijd goed bereik hier gehad in zwolle maar sind twee dag kan ik amper meer iets het ligt niet aan de wifi of aan mijn telefoon instellingen want die zijn niet veranderd postcode is 8014rd

Help Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met wi-fi.Ik heb mijn eigen netwerk al opgezocht, en het wachtwoord ook. Maar als hij gaat verbinden gaat het mis. Dan komt er: Uit, beveiligd met WPA/WPA2 PSK Wat moet ik doen?

Abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben nu al een tijdje in de mogelijkheid om te verlengen. Het probleem alleen is dat ik niet het abonnement vindt dat bij me past. Laatst een aanbod gekregen per telefoon, maar moest erover n...

Mobiele internetverbinding Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Onderwerp verplaatst naar HTC one forum omdat dit om een toestelvraag gaat ipv een vraag over het Vodafone Netwerk

Bas door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen