Hoi Jay,
Als eerste vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met je toestel.
We gaan eens kijken wat hier aan te doen is.
Punt 1:
Een trage verbinding kan aan meerdere dingen liggen, het kan het netwerk zijn, het toestel of je sim.
Ik zou je in dit geval adviseren dit eens te laten testen in een van onze winkels door een zogenaamde kruistest.
Dit houdt in dat jou sim in een werkend apparaat gaat in de winkel, en een werkende sim vanuit de zaak in jou toestel.
Op die manier kan bepaald worden waar het probleem precies zit.
Punt 2:
Dit is een bekend probleem met de Blackberries en word onderzocht door onze jongens op de 2e lijns support.
Wat ik graag van je per PM wil ontvangen is:
Sinds wanneer speelt dit probleem?
Hoe benader je Youtube ( Browser, welk adres, of via de applicatie?)
Welke foutmelding krijg je?
Welke type Blackberry gebruik je?
Wat is de softwareversie van je Blackberry? (Menu - Opties - Info over - 3e regel OF menu - alles - opties - toestel - info over toestelversies - 3e regel)
Punt 2.1:
Er is op dit moment
geen enkele Blackberry die flash ondersteunt zie ook
http://us.blackberry.com/developers/resources/adobe.jsp Punt 3:
Hier kan ik je helaas niet mee verder helpen, dit is bij ons niet bekend en durf je ook niet te zeggen wat hier de precieze reden van is, misschien andere gebruikers wel?
Ga anders even een winkel binnen, dan kunnen ze even met je meekijken.
Punt 4:
Hiervoor wil ik je toch vragen contact op te nemen met de afdeling Internet Everywhere zodat we kunnen achterhalen waar het precies spaak loopt, aan de hand van de gegevens die je ons geeft is dat vrijwel onmogelijk zo te zeggen.
Zo een behoorlijke lap tekst, maar ik hoop dat het je een beetje duidelijker is geworden.
Helaas is het wel zo dat wij als mods ook niet alle kennis hebben en kan het gebeuren dat we jullie een antwoord verschuldigd blijven.
Groet,
Chris
Moderator
Vodafone Forum