Alicia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement maar geen verbinding

Hey, 
 
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon (bb bold 9900) ontvangen en het nieuwe abonnement dat ik had afgesloten. Nu heb ik echter totaal geen verbinding. Het heeft 2.5 weken gekost totdat het toestel werd bezorgd, terwijl ik geen nummerbehoud had aangevraagd en het dus binnen 24 uur had moeten worden gezorgd. Ik ben niet zo tevreden, gezien het feit dat hij nu alsnog niet werkt. Ik heb niet eens een telefoonnummer en ik kan alleen het alarmnummer bellen. Internet doet het ook niet. 
 
Graag hulp! Ik heb een paar keer geprobeerd de klantenservice te bellen, maar de oproep werd telkens automatisch beeindigd.
 
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Dag Alicia,

Vervelend om te horen dat je langer op je toestel hebt moeten wachten dan verwacht 😞
Ik kan echter aan de hand van de informatie die je ons geeft niet bepalen wat de reden is waarom je geen Blackberry diensten en internet hebt.

Ik zou je willen verzoeken toch contact met onze Klantenservice op te nemen via 1200 of 06 54 500 100

Excuses dat ik je niet direct verder kan helpen, maar ik ben er zeker van dat als je belt alles opgelost wordt!

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic