sdrm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen dienstverlening toch betalen

Geen dienstverlening, toch betalen.

Het blijft een raadsel en hopelijk dat er iemand is die hier antwoord op kan geven. Al enkele maanden werkt de signaalplus niet meer, althans als de wind letterlijk op een enkel moment goed staat, slaat de signaal plus wel aan. Maar dat is sporadisch. Zo’n Signaal Plus koop je om “beter bereik te krijgen, daar waar dit minimaal of onvoldoende is”. Werkt de Signaal plus, dan kun je dus bellen en gebruik maken van je abonnement en de dienstverlening die Vodafone biedt: namelijk communicatie.

Niet geheel onbelangrijk, omdat de Signaal Plus in dit geval alle bedrijf communicatie mogelijk maakt, of onmogelijk maakt. Het laatste is al maanden het geval. Bij een dergelijk euvel ga je natuurlijk bellen naar klantenservice. Het “van het kastje, naar muurtje sturen” is niet altijd het resultaat, sterker nog je wordt direct te woord gestaan. Het resultaat daarvan is echter wel gelijk, nl: geen. Er is sprake van proces naar proces…naar proces, wachten, wachten en wachten.

Na enkel weken ken je de ‘drill”:


  • We maken een case aan
  • Heeft u al gereset?
  • Heeft u al gederegistreerd?
  • Welke lampjes branden?
  • Doen ze dat de hele dag?
  • We leven met u mee
  • We begrijpen dat het onhandig is
  • We moeten het proces afwachten
  • We zullen het nu toch echt escaleren naar de TD
10. De TD zal bij u terugkomen(BINNEN LEES 2-5 DAGEN!!!!!!!) Wordt veelal later.

Aan het eind van het liedje ben je als klant verstoken van communicatie, maar betaal je er wel voor. Het blijft onbegrijpelijk, dat:

Men niet ziet dat je al 3 keer dat hele proces hebt doorlopen. Dus aanmaken van een nieuw proces heeft totaal geen zin, evenals het uitleggen hoe het proces werkt! Wat men ook niet schijnt te begrijpen dat het op z’n zachts gezegd onhandig is om bedrijfsmatig niet bereikbaar te zijn. Als zulks een week duurt…tja dat maakt volgens Vodafone niet uit. Wat men ook niet begrijpt dat de oplossing van de TD (ik spreek uit ervaring) niet anders is dan die de klantenservice, uiteindelijk biedt: deregistreren en registreren). Grappig, is dat het dus per definitie langer dan 7 dagen duurt. Immers TD belt daadwerkelijk op dag 7. Maar na registereren moet je nog enkele uren, zoniet een dag wachten voordat Signaal Plus het signaal weer oppakt en kan beoordelen of het nu echt goed werkt.

Grappig is dat men ook vaak vraagt te bellen bij de Signaal plus in de buurt, maar dan niet begrijpen, dat als die niet werkt je geen verbinding hebt!! (Kun je weer opnieuw naar 1200 bellen, andere medewerker en als je geluk hebt zelfde verhaal of weer andere zienswijze.

Wat van het bovenstaande ook moge zijn: er is geen signaal en je kan op de stappen nauwkeurig aangeven wanneer deze verloren raakt, namelijk hoe dichter je bij je Signaal Plus komt. Dat de start van klachten met de Signaal Plus tot op de dag nauwkeurig aan te wijzen, wordt om onbekende reden genegeerd.

Dan blijft de simpele vraag: je betaald voor een verbinding om te communiceren, wat als deze dienst niet wordt geleverd? Betalen voor iets wat je niet krijgt? Standaard weet niemand hier antwoord op. Veelal is het antwoord standaard: we begrijpen u, we leven met u mee, we moeten het proces afwachten, etc. Je schiet er niets mee op.

Kortom: als iemand weet waar je terecht kunt met betrekking tot dit laatste, het technische gedeelte is immers een gebed zonder eind, dan verneem ik dat graag.

7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@sdrm

Geef even de postcode.

@Farid- "Schop je hem even?"
sdrm
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schoppen???

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is uiteraard niet handig. Ik begrijp hieruit dat onze technische afdeling hier inmiddels al mee bezig is. Heb je een casenummer of referentienummer voor me? Dan kan ik de status hiervan voor je nakijken en eventuele verdere opties voor je bekijken.

Een schop tegen de 'case' aangeven misschien? Maar dat kan NetwerkFreak het beste zelf even toelichten.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Serkan

@Farid- kan als technische dienst een Femo op afstand opnieuw registreren. Dit zorgt er 9/10 keer voor dat het probleem met deze apparaten opgelost wordt.
In vorige topics heeft hij dit ook gedaan. en heeft dit tot de oplossing geleid.
sdrm
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opnieuw registreren werkt 2 minuten en dan is ie weer stuk. Dat doen ze om de 7 dagen als je de hele cyclus klantenservice bent doorgelopen. Dus je hoeft geen expert te zijn, in mijn optiek, dat na 3 keer hetzelfde riedeltje te doorlopen het een en ander toch niet zo opgelost kan worden, lijkt mij
sdrm
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer/mevrouw,

Nu al enkele weken bezig om bereikbaarheid voor mijn bedrijf te realiseren. De Vodafone Signaal Plus werkt niet meer. Dagelijks uren in contact met Vodafone, chat sessie, internet fora etc: alleen maar doffe ellende. Doordat de Signaal Plus niet werkt, is er geen dekking in mijn gebied. Hierdoor kan er GEEN mobiel verkeer plaatsvinden. Gevolg: alle bedrijfs mobiele telefoons liggen eruit, tenzij je met je laptop en telefoon in het park gaat zitten. Vodafone helpt, door elke keer een heel reparatie riedeltje door te lopen, na 3 x keer hetzelfde riedeltje is er nog niets verholpen. Het deert Vodafone verder niet dat je geheel onbereikbaar bent. Dat je voor mobiele diensten betaald, zonder dat zij die leveren, is niet van belang voor hen. Ongelooflijk hoe je wordt genegeerd, met proces naar proces. Vodafone’s speciale klachtafdeling SSC neemt gerust enkele weken om te reageren. Hoe is zoiets mogelijk?

arnold1956

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem, heb geen bereik op postcode 7955PT, vodafone vele malen ingelicht hier over, ze zwijgen als het graf, vuil behandelt in de vodafone winkel in Leeuwarden, een klachten mail gestuurd, binnen 10 dagen reageren we hierop, NIET dus. Vodafone reageert nerrgens op, behalve als ze straks zien dat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen afschrijven, het abonnement zeg ik op, ik ben nu bij kpn en heb nergens geen last van.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic