Basvm81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen data tijdens bellen

Ik heb een Samsung S20+ 5G maar kan tijdens het bellen geen gebruik van van apps enz, aangezien ik geen data heb tijdens het bellen. hoe is dit op te lossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Basvm81 ,

Van harte op het Vodafone forum! Heb je dit probleem sinds kort? Wanneer je toestel slecht bereik heeft kan het voorkomen dat je even geen internet hebt tijdens het bellen.

Betreft de netwerkinstellingen:

• Check of je de meest recente update hebt geïnstalleerd

• Staat Mobiele Gegevens ingeschakeld?

• Selecteer je 2G/3G/4G/5G?

• Check hier even de APN instellingen

• Heb je de netwerkinstellingen gereset? Dit kun je doen via: instellingen >> algemeen beheer >> resetten >> netwerkinstellingen resetten

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Basvm81 ,

Van harte op het Vodafone forum! Heb je dit probleem sinds kort? Wanneer je toestel slecht bereik heeft kan het voorkomen dat je even geen internet hebt tijdens het bellen.

Betreft de netwerkinstellingen:

• Check of je de meest recente update hebt geïnstalleerd

• Staat Mobiele Gegevens ingeschakeld?

• Selecteer je 2G/3G/4G/5G?

• Check hier even de APN instellingen

• Heb je de netwerkinstellingen gereset? Dit kun je doen via: instellingen >> algemeen beheer >> resetten >> netwerkinstellingen resetten

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @Basvm81?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic