Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Muziek afspelen Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb sinds kort de Note 10+.Ik ben er super blij mee naar heb 1 probleempje, ik kan geen Muziek afspelen. Ik kan wel 1 nummer aanklikken en afspelen maar die stopt na het einde van he...

whatsapp reservekopie icloud werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hi all,ik probeer al een aantal dagen een reservekopie te maken van mijn whatsapp. helaas wil dit niet lukken. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Laatste reserve kopie. Nooittotale grote. -Upload...

Zakabizih door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

sim kaart kwijd nummer behoud Alleen-lezen Opgelost

Ben me sim kaart kwijd prepaid heb een ander besteld maar zou graag me oude nummer behouden is dit mogelijk

Hummelaar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ongevraagde sms Alleen-lezen Opgelost

Ongevraagde abonnementen waarschijnlijk via een foute app uit de playstore. Vodafone zegt dat ik het zelf per ongeluk heb aangeklikt, dat is pertinent niet waar. Direct stopgezet. Inmiddels wel 10 eur...

Nijn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Slechte behandeling klanten Alleen-lezen Onopgelost

Als Vodafone zo met iedereen omgaat is het snel gedaan met hun vaste klanten bestand. Vooral het feit dat de concurrentie 20% goedkoper is. Annuleren en opzeggen is ook niet makkelijk. Ik ga mijn gelu...

Jeroen80 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk Huijbergen slecht Alleen-lezen Opgelost

Zijn er meer mensen die in Huijbergen slecht netwerk hebben en mobiel bellen.En zijn er verbeteringen in aankomst Vodafone

Marp door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verlengen abbonement Alleen-lezen Opgelost

Zojuist kreeg ik een melding dat mijn abbo verlengd kon worden. Dit gedaan, en daarna staat in de myvodafone dat ik nog niet kan verlengen?!Wel heb ik een contract per mail gekregen, lopen er nu 2 abb...

Opwaarderen na 12 maanden Alleen-lezen Opgelost

Kan ik nog opwaarderen om het te heractiveren na dat ik 12 maanden niet heb opgewaardeerd met mijn prepaid? dit is een extra nummer en niemand kan mij nu bellen

Catch 22 bij nummeroverdracht tbv Red Together Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal,Ik ben geen type die eindeloos zeurt of heel snel klachten indient maar er gaat nu echt iets verkeerd bij vodafone. Ik zit in een soort Catch 22 waar ik niet uit kom. Wat is het geval.I...

klantenservice ontvangt commissie voor verlenging? Alleen-lezen Opgelost

Het is eigenlijk meer een opmerking voor ander afnemers dan dat het een vraag is. Ik heb tweemaal gebeld om info te winnen over een abbo verlenging en werd beide keren dwingend gevraagd om direct te v...

JPCLP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

e-mail komt binnen maar de inhoud wordt niet geladen Alleen-lezen Opgelost

Sedert een paar dagen wordt de inhoud van de binnenkomende e-mails niet meer geladen op mijn Huawei P8. Het icoontje dat activiteit aangeeft blijft eindeloos doordraaien.

Iceskater door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

home butron Alleen-lezen Opgelost

Heeft iemand anders ook problemen met zijn iPhone 8 plus dat de home knop veranderd is? Deze is niet meer “inklikbaar” maar alle functies doen het nog wel. ik hoor graag meer van jullie. met vriendeli...

Bkr laten verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Beste , Ik ben al lang klant van Vodafone en heb onlangs mijn abonnement verlengd. Echter blijk ik een codering in de BKR te hebben van Vodafone.. Hier kwam ik echter toevallig achter doordat ik voor ...

jullie hulp nodig Alleen-lezen Onopgelost

Beste ,Ik ben al lang klant van Vodafone en heb onlangs mijn abonnement verlengd. Echter blijk ik een codering in de BKR te hebben van Vodafone.. Hier kwam ik echter toevallig achter doordat ik voor m...

vodafone wijzigt ongevraagd telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

Op 7-9 kwam ik er bij toeval achter dat Vodafone ongevraagd en zonder enkele mededeling mijn telefoonnummer gewijzigd heeft. Na tig telefoontjes ( u moet geduld hebben er wordt aan gewerkt ) vandaag v...

Soms door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

+447541765015 sms Alleen-lezen Onopgelost

Van dit nummer een bericht met de volgende tekst gekregen en een link in de tekst:"P..., je bent 1 van de Veenendaal winnaars van de Vodafone-giveaway. Selecteer hier uw product: http............."Dir...

Blauwkous door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hetzelfde telefoon nummer op twee telefoons Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond , ik heb een iphone 7 plus voor gewoon gebruik en een iphone 5 voor op het werk gehaald . Nou zou ik graag hetzelfde nummer willen op beide telefoons ( prepaid ) is dit mogelijk? mvg justi...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen