Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,416Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Anoniem gebeld Alleen-lezen Opgelost

Ik word nu bijna al een week lang lastig van door een onbekend nummer ik neem zelf niet meer op ik heb het 1 keer gedaan en toen hoorde ik een robotstem en sinds ben eigenlijk best wel bang en heb nu ...

nieuw telefoon nummer Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb een abonnement bij vodafone, maar ik wil een nieuw telefoonnummer. Moet ik dan een nieuwe SIM kaart bestellen en het abonnement daarop overzetten of is er een andere manier.ik kan momente...

Hejack door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dagbundel activeren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Zojuist geprobeerd om via 'DAG' naar 4000 de dagbundel te activeren. Ik krijg als reactie per SMS:' Helaas, je kunt de 10GB dagbundel nu niet aanzetten. Meer weten? Bel ons even op 1200 om een adviseu...

yolo door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Sinds maanden geen netwerk bereik in huis Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,De netwerken worden steeds beter en sneller, maar binnen in ons huis wordt het dramatisch slechter. We hadden een Femtocell ondersteuning, maar die is uitgefaseerd, daarna is het even g...

Dave- door Raadgever
  • 124 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 36 Likes

Geen 10GB data bij prepaid ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb gister een prepaid kaart gekocht met 10GB data erop, en heb m vandaag binnen gekregen, geactiveerd, maar er staat dat ik 0 euro aan tegoed heb. Moet ik het nog ergens anders activeren of..?Beda...

Lars153 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

nieuwe prepaid SIM kaart, met oud abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe prepaid SIM kaart, maar ik heb ook nog een SIM kaart met een abbonement. Kan ik het abbonement overzetten naar de nieuwe prepaid SIM kaart?

Hejack door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim kaart bestellen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik was van plan een nieuwe prepaid SIM kaart te bestellen, maar ik kan nergens vinden wanneer ik hem dan ontvang.Als ik hem nu bestel, wanneer krijg ik hem binnen?

Hejack door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prijzen extra data blox kloppen niet Alleen-lezen Opgelost

De gecommuniceerde prijzen in de promotie email voor de extra data bundels komen niet overeen met de prijzen in mijn Vodafone omgeving (deze zijn hoger). Welke prijzen zijn van toepassing?

sms uit frankrijk niet ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik ontvang geen sms van een Frans toestel uit Frankrijk. Wat kan er aan de hand zijn?

mbs doneren Alleen-lezen Opgelost

BesteIk doneer nu al Gbs aan Johan Cruif syichtong of leger des heils.Maar zie.nooit of er een prijs is gevallen op een lot.Hoe zit dat je praat hier toch over 100+,loten.Dit geld ook voor mijn vrouw....

yellow70 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

overstap met nummerbehoud en ingangsdatum Alleen-lezen Opgelost

Ik overweeg gebruik te maken van het aanbod dat ik vandaag per e-mail ontving (zie voor de inhoud van dat aanbod: https://directsales.vodafone.nl/ziggovoordeel?utm_source=cvm&utm_medium=email&utm_camp...

knevel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Note9 nieuwe oplader Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal,Hoop dat jullie me hier kunnen helpen. Ik probeer bij de Samsung klantenseevice een nieuwe oplader aan te vragen voor de Note9, maar heb daarvoor een digitale kassabon nodig. En ik heb en...

Geen netwerk in Kroatië Alleen-lezen Opgelost

Beschikbare netwerken zijn:Ht HRTele2 HRHR VIPMaar bij geen van alle kan ik registreren. Dit houdt in dat ik niet kan bellen of gebeld worden.Mijn vrouw heeft ook een Vodafone abonnement, en gebruikt ...

Po3pi3 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld worden met een +316 nummer, een NL nummer dus, waarna ik een Chinees bandje krijg na blokkade van dit specifieke nummer wordt ik met een ander +316 nr opnieuw gebeld. Alleen-lezen Onopgelost

Ik wordt dagelijks gebeld door een +31 nummer bijv: +31611235076 en krijg dan na opgenomen te hebben een Chinees Bandje te horen, al gemeld bij Vodafone maar het blijft maar doorgaan en iedere keer na...

Piecor door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nabestaanden Alleen-lezen Opgelost

na het overlijden van mijn zwager probeer ik al 2 weken een Email adres te krijgen om het abonnement over te zetten op naam van mijn schoonzusna meerdere telefoontjes nog steeds geen werkend Email adr...

Tegoed 2de abonnement niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb net een tweede abonnement, maar kan in de app of op internet alleen het tegoed van de eerste zien. Op het klantnummer van de tweede staat alleen het tabblad "Rekeningen" met niets erin. H...

julia17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oud klantnummer verwijderen uit account Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt van een vodafone pre paid naar een vodafone abonnement, uiteraard met nummerbehoud. Het klantnummer van de prepaid is er nu in blijven staan, maar dat verstoort mijn dashboard. Hoe ...

julia17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dual SIM uitzetten Galaxy S10 Alleen-lezen Opgelost

Betreft de Samsung Galaxy S10. Probleem met Dual SIM uitschakelen. Op beide SIM een Vodafone abonnement.Wanneer ik de SIM 2 (werk) uitschakel via het menu Verbindingen - SIM-kaartbeheer, dan ontvang i...

Carlozzz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Phising SMS is dit gevaarlijk? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zojuist op een Phishing SMS link geklikt in alle haast. In paniek dat ik niet meer bereikbaar zou zijn voor mijn vriendin uit het buitenland. Is een klik al voldoende om malware binnen te halen...

Sakra door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet meer inloggen S9 Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet meer inloggen op Samsung S9. Na update kan ik alleen mijn pin intoetsen, en zodra ik op de OK knop druk, springt mijn scherm weer op slaapstand. Ik kan nu niet meer bellen of wat dan ook, ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen