Sabine24

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

problemen met Red together abonnement

Sinds februari heb ik een Red Together abonnement, inmiddels met 5 nummers. Alles goed tot afgelopen 11 augustus;  toen sprong de gezamenlijke datapot ineens zonder reden op 0. Twee weken later was het opgelost, maar op 1 september gebeurde hetzelfde en vandaag - 1 oktober - opnieuw. Ket iemand anders ook dat probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sabine24 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het beste wat je kan doen is op de My Vodafone app, bij je data info, op de 24/7 knop te drukken en dan op feedback. Geef daar aan wat er aan de hand is en verstuur deze info. Dan komt het namelijk direct bij de juiste afdeling en kunnen ze er naar kijken. 

Het is natuurlijk erg vervelend en hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sabine24 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het beste wat je kan doen is op de My Vodafone app, bij je data info, op de 24/7 knop te drukken en dan op feedback. Geef daar aan wat er aan de hand is en verstuur deze info. Dan komt het namelijk direct bij de juiste afdeling en kunnen ze er naar kijken. 

Het is natuurlijk erg vervelend en hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @Sabine24? Hebben zij het kunnen oplossen voor je? 

Sabine24
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Steven, gelukt! Althans: mijn 4e telefoontje van vanmorgen heeft opgeleverd waar ik gisterenochtend al om vroeg … En ineens blijkt de datapot weer te werken. Wonderbaarlijk allemaal weer. 

Dank voor je reactie

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Sabine24 dat het weer werkt! Fijn weekend

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic