JenG

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik

Sinds een week of 6 heb ik weing tot geen bereik in postcode gebied 7827
 Heb sinds 2009 al vodafone maar ditheb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Als je gelukt hebt kan je een minuut bellen niet zonder problemen je verstaat elkaar heel slecht daarna valt hij uit.
Alleen nood oproep zou nog werk nog werken.
 
Wat voor actie heb ik zelf ondernomen.
batterij eruit gehaald met de telefoon aan.
Sim kaart erop nieuw in geplaatst.
Nieuwe telefoon gekocht + een nieuwe simkaart. geen verandering.
simkaart in diverse telefoons gehad geen resultaat.
2 maal de wijk in gelopen was nutteloos achteraf weinig tot geen bereik.
een 4 tal familie leden hebben ook vodafone zodra ze hier zijn hebben ook zei  weing tot geen bereik meer.
 
3 maal Naar vodafone gebeld telkens het zelfde verhaal probeert u dit eens hebt u dit al geprobeerd
ja mevrouw ja meneer dat alles heb ik wel 10 maal gedaan maar het werkt niet.
Ook zou ik terug gebelt worden op mijn vaste telefoon nee dus.
Een  boze mail naar vodafone gestuurd
Je krijgt een bevestiging waarin staat dat er binnen 1 a 2 dagen contacht met u word op genomen nou mooi niet.
 
Ik begrijp maar al te goed dat er problemen kunnen ontstaan maar probeer dan ook eens te achterhalen wat nu het probleem is.
Wat ik mij zelf afvraag is het volgende,Volgens mij is de afgebrande radio mast in Smilde een dikke 6 week is weer in de lucht 
zou deze mast die nog hoger is als de oude voor de problemen kunnen zorgen ??
 
Al met al is het toch een beetje triest dat je met 2 abonnementen van vodafone niets of weinig kunt
5 Reacties 5
Gigii

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey JenG,
 
Ik heb gelukkig wel goed bereik bij mij thuis, maar het lijkt me inderdaad vervelend! Vooral omdat het eerder wel gewoon gewerkt heeft.
Hebben de medewerkers van Vodafone je probleem nog niet doorgezet naar de technische dienst?
 
Volgens mij onderzoeken ze het daar dan uitgebreid. Zij weten vast ook wel waardoor de problemen opeens zijn gekomen.
 
Groetjes, Gigii
JenG
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Gigii,
Bedank voor jou reactie
Probleem is nog niet doorgezet naar de technische dienst?
Telkens willen ze weer het wiel uitvinden,Zoals je kan lezen in mijn bericht heb zeker al zelf actie ondernomen.
Is het nu zo moeilijk om daar even serieus naar te kijken.
 
JenG
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem nog steeds niet opgelost helaas:$
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi JenG,

Vervelend dat je nog steeds problemen ervaart. Daar je op het forum geen persoonlijke gegevens in een privébericht kunt sturen raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice onder vermelding van het incidentnummer van je e-mail. Zij kunnen dan je mail erbij nemen en direct doorzetten naar de technische helpdesk.



JenG
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Miranda,
 
Zoals je in de mail van Vodafone kunt lezen heb ik er alles aan gedaan.
De technische diens heeft geen enkele moeite gedaan om het probleem zichtbaar te krijgen.
Vanaf 2009 heb ik al vodafone nooit geen problemen gehad met signaal.Maar nu is het een drama.
Het is gemakkelijk om te zeggen dat ik kan overwegen om een signaal plus aan te schaffen voor 85 euro.
Het komt er dus op neer dat ik zelf de problemen van vodafone  tegen betaling moet oplossen.
 
 
 
25-10-2012 Ons antwoordBeste heer
Bedankt voor uw reactie. Zoals ik het lees heeft u inderdaad alles ondernomen om de dekking in uw omgeving te verbeteren. Na overleg met de technische dienst wordt aangegeven te overwegen hiervoor Signaal plus aan te schaffen.    
Met SignaalPlus Plug&Play heeft u vanaf nu ook binnen optimaal 3G-bereik voor mobiel internet en telefonie voor thuis en op kantoor .
Ik heb een link toegevoegd waarin u hierover aanvullende informatie vindt.  http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/netwerk_en_dekking/SignaalPlus/
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic