Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,075Oplossingen
  • 1,454Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuw abonnement maar geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hey, Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon (bb bold 9900) ontvangen en het nieuwe abonnement dat ik had afgesloten. Nu heb ik echter totaal geen verbinding. Het heeft 2.5 weken gekost totdat het toestel...

Alicia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry 9630 Tour uit Amerika geen BIS connectie Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Blackberry uit Amerika laten overkomen. Nu heb ik een vodafone prepaid kaartje met blogs voor Blackberry aangeschaft, maar de telefoon blijft continu aangeven "Blackberry Internet Se...

Lucatik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet tijdelijk uitschakelen. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds kort Whatsapp op mijn Nokia C3-00 niks mis mee, werkt allemaal alleen er is 1 probleempje, Ik werk bij een transportbedrijf en kom dus dagelijks in duitsland of andere landen allee...

Rodney241 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetverdubbelaar Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Gelukkig heb ik mijn blackberry bold 9900 ontvangen en ik ben er heel blij mee.Als eerst even een andere vraag. Is Myvodafone internet verbruik up to date?of word dat eens in de tijd b...

Milanvdr door Gedreven Liefhebber
  • 52 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

Blackberry simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik heb nu een blackberry met de gebruikelijke blackberry simkaart. Nou wil ik graag van mijn blackberry af, maar ik wil graag wel mijn nummer behouden. Ten eerste vraag...

Aphrodite door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Grand Prix van Roggel Alleen-lezen Onopgelost

Hi iedereen, Misschien is het jullie voorbij gegaan, maar vodafone heeft in het kader van de aanleg van een glasvezelnetwerk in Roggel Lb een heuse grandprix gehouden. Hierbij werd door de 3 snelste R...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Prepaid K3765 modem met 1GB data tegoed gekregen Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Ik heb bovenstaande modem kado gehad. Ik heb het modem geinstalleerd, ging allemaal prima. Er zou 1 GB op dienen te staan, echter na 5 mb is het al op zegt de sms...Heeft iemand enig idee ho...

HTC Sensation - Werkgeheugen Alleen-lezen Onopgelost

Volgens de specificaties van de HTC Sensation beschikt deze over 768MB RAM geheugen. In het taakbeheerscherm staat weergegeven dat er een totale geheugen van 563MB is. Als ik heb goed heb begrepen uit...

Jiazzz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nooit meer mobiel bellen ? Alleen-lezen Onopgelost

04-09-2011Beste forumdeelnemers,Ik ben hier voor het eerst, dus stel ik me even voor:Ik ben berend,manager in de horeca,58 jr. ,minstens 15 jaar Vodafone klant en sinds 09 Juli 2011 kan ik niet meer m...

nophone door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wireless mobiel E75 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een E75 En deze mobiel kan van het wireless lan netwerk gebruik maken. Nou heb ik dat keurig ingesteld. Bij Wireless lan ingestelt dat hij ALEEN WLAN gebruikt. Nu ben ik steeds op internet gega...

inlogproblemen internet met nokia e5 Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb sinds kort ,een voor mij ,zeer uitgebreide nokia e5 aangeschaft.alles gaat goed op, internetten na dan.ik log in (wifi) via mijn draadloze systeem en kom ook op de gevraagde site.tot zov...

werdie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

K3675 RAS Errors NDIS 6.2 Windows solution? Alleen-lezen Onopgelost

Hi ik heb sinds een jaar de k3675 dongel met x64 win7 draaiende op vmc litegeen problemen gehad met de verbinding tot op een maand geleden begon hij RAS 635 te gevenen nog een aantal andere RAS fout c...

Timo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone en met je abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Toch nog maar even op het forum checken, Ik krijg opeens een email in me box dat me feliciteerd met het overstappen van prepaid naar abo. en met me nieuwe iphone. Ik heb helemaal geen nieuwe telefooon...

codewolf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wi-Fi Alleen-lezen Onopgelost

Goededag,Ik en mijn vrouw hebben sinds kort allebei de galaxi gio,maar bij mijn telefoon wil wifi niet werken ondanks de zelfde instellingen ,hij heeft het eerst wel gedaan maar sinds gisteren heeft h...

Spike door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb laatst een vodafone abonnement genomen met nummeerbehoud.Afgelopen dinsdag zou ik mijn simkaart krijgen, maar er klopte iets niet in het contract waardoor ik de simkaart nog niet heb, maar nu w...

sander94 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe Krijg Ik Games Op Mijn Htc Hd2 Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal wie kan mij uitleggen hoe ik games op mijn htc hd 2 krijg.heb al gedownload maar werken niet.bvd groet bartjuh

bartjuh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tijd Verspringt Op Xperia X1 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Sony Ericsson Xperia X1, hier op verspringt regelmatig de tijd. Nu heb ik altijd gedacht dat het door het touchscreen in mijn broekzak kwam. Maar dit bleek niet zo te zijn. Nu blijkt dat Vo...

dekleef door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

M8910 Pixon 12 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb een Samsung M8910 pixon 12 zo bijna een maand,eerst kon ik gewoon foto`s bekijken zonder melding. Maar als nu foto`s of een browser wil openen,dan krijg ik een melding dat ik onvoldoende ...

neo2378 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Se Satio: Geen contact namen In Sms Berichten Alleen-lezen Onopgelost

(English below) Hoi, ik heb een nieuwe Sony Ericsson Satio. Als ik een SMS ontvang werd er alleen maar de telefoonnummer van de afzender weergegeven, maar niet de contactnaam. Alle contacten zijn op m...

Tobias door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen