Dag Miranda,
Zoals je in de mail van Vodafone kunt lezen heb ik er alles aan gedaan.
De technische diens heeft geen enkele moeite gedaan om het probleem zichtbaar te krijgen.
Vanaf 2009 heb ik al vodafone nooit geen problemen gehad met signaal.Maar nu is het een drama.
Het is gemakkelijk om te zeggen dat ik kan overwegen om een signaal plus aan te schaffen voor 85 euro.
Het komt er dus op neer dat ik zelf de problemen van vodafone tegen betaling moet oplossen.
25-10-2012 Ons antwoordBeste heer
Bedankt voor uw reactie. Zoals ik het lees heeft u inderdaad alles ondernomen om de dekking in uw omgeving te verbeteren. Na overleg met de technische dienst wordt aangegeven te overwegen hiervoor Signaal plus aan te schaffen.
Met SignaalPlus Plug&Play heeft u vanaf nu ook binnen optimaal 3G-bereik voor mobiel internet en telefonie voor thuis en op kantoor .
Ik heb een link toegevoegd waarin u hierover aanvullende informatie vindt.
http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/netwerk_en_dekking/SignaalPlus/Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar
Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.