Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,258Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gadgets/Gizmo's en meer! Alleen-lezen Onopgelost

Iedereen, Gezien jullie een account hebben op het Vodafone Forum, denk ik dat jullie allemaal enige affiniteit hebben met smartphones, tablets noem het maar op.Ik ben wel eens nieuwschierig waar julli...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Samsung Galaxy S2 wordt erg heet met een spel spelen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung Galaxy S2 wordt erg heet als ik een spelletje aan het spelen ben. En vooral bij de camera wordt ie gloeiend heet. Daarna als ik hem laat afkoelen kan ik niets meer doen met die mobiel. Hi...

kiki70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Nexus Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al klant bij Vodafone en mijn abbonement loopt bijna af. Ik vroeg me af wanneer de Samsung Galaxy Nexus beschikbaar wordt bij jullie. Op de website staat namelijk 'beschikbaar vanaf week 47' en...

DionK door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry curve 8520 Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb begin deze maand een vodafone blox internet aangesloten maar hij deed het niet.ik heb de klanten lijn gebeld maar zegt dat er een landenlijke storing is..mijn vraag is :hoe kan ik mijn te...

teuniboy1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen blox voor smartphone Alleen-lezen Opgelost

mijn blox bundel was op dus de volgende dag had ik weer opgewaardeerd, kon ik geen blox meer voor smartpfone doen..... waar slaat het op ik heb niks voor niks 20 euro aan beltegoed gekocht terwijl ik ...

tolunayz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC legend springt op fastboot Alleen-lezen Opgelost

Wie heeft er ervaring met de htc legend deze springt ineens op fastboot en er is niets meer mee te doen. ook na een harde return niet reageert niet meer.,

hennyvbs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

intern geheugen HTC desire S Alleen-lezen Onopgelost

Mijn intern geheugen begint vol te raken maar ik heb nog genoeg ruimte op mijn sd kaart. Maar ik kan sommige apps zoals twitter en facebook niet over zetten op mijn sd kaart. Kan iemand mij helpen waa...

dcunited door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongebruikte Vodafone software verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Door het zeer kleine telefoongeheugen van de HTC Wildfire s van slechts 150 MB zit dit geheugen snel vol. Niet alle applicaties zijn te verplaatsen naar de SD-kaart. De enige oplossing is dus het verw...

FrankS door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Sony Ericsson Algemeen] Sony Ericsson Info Alleen-lezen Onopgelost

SE gebruikers, Het viel me op dat er nog geen SE info op het Forum staan, die hoort er natuurlijk wel.Laat ik bij jullie beginnen en vul me gerust aan mocht ik dingen vergeten of vout  neerzetten. Al...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Huawei 35830 Mifi - Geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Ten eerste ik begrijp geen klote van dit forum! ik zou niet weten waar ik een bericht moet plaatsen. Dus deze vraag zal wel verkeerd staan, als de moderator dit ff op de juiste plaats kan zetten binne...

Rolf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC sensation scherm gebarste Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn om mijn scherm te laten repareren?Hij is op een steen gevallen dus is gebarste..De telefoon gaat verder wel gewoon aan en doet het ook.Al gaat de batter...

Loen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Live! verwijderen op Nokia C3-00 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Op mijn nieuwe Nokia C3-00 wil ik NIET via GPRS/3G internetten. Ik wil daartoe het toegangspunt "Vodafone Live!" verwijderen uit mijn lijst van toegangspunten op de C3-00.Helaas lukt dit niet; i...

Vodafone Spam!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Elke keer als mijn prepaid tegoed op is dan krijg ik van vodafone tussen de 60 en 90 smsjes dat mijn prepaid tegoed op is en ik kan bellen naar 1200 etc. Dus stel mijn tegoed is op en stuur toc...

Hindrik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry internet Vodafone PROBLEEM Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag de vodafone prepaid blox voor bb weer aangezet. Nu doet Mijn msn het niet meer geeft aan Fout 65, tevens doet mijn bb browser het niet meer, ook doet mijn twitter ...

geerd door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niet inloggen bij blackberry id en bb app world Alleen-lezen Onopgelost

ik kan op mijn bold 9900 niet inloggen bij zowel blackberry id als bb appworld. Wie kan mij hiermee helpen? Mvg, Bryan

Brieks door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Melding: kan niet aamelden bij uw Blackberry ID-account Alleen-lezen Onopgelost

ik kan opeens niet meer inlogen bij blackberry app world of blackberry protect. heb net een nieuwe blackberry torch 9860 en ik kon 2 dagen terug nog inlogen op blackberry app world maar na dat ik een ...

ryan25149 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb net een simkaart gekocht met blox erop dus ik sms blackberry aan naar 4000 maar ik denk dat het niet werkt. ik kocht het kaartje met €22,50 erop en heb er nu nog maar €5,00 op hoe weet ik...

MartijnH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

GPS aanzetten op blackberry curve 8520 Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag GPS aanzetten op mijn bb curve 8520. Via opties--> geavanceerde opties --> Locatie-instellingen krijg ik bij GPS-gegevensbron alleen 'Geen' te zien. Hoe kan ik de gps functie aanzetten? G...

Ganzevles door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Crash applicatie bij openen Alleen-lezen Onopgelost

Geachte lezer, Een collega heeft problemen om de vodafone applicatie werkend te krijgen op zijn werkstation. Wanneer hij de applicatie opent, krijgt hij een "dikke" foutmelding te zien op z'n scherm. ...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen