kellyb25

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik

Ik heb geen bereik en woon in Medemblik ik kan dus niet bellen of gebeld worden , opwaarderen is ook niet gelukt. iemand een idee wat ik kan doen?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@kellyb25,

Wat heb je zelf al gedaan hier aan?
Ik raad je aan om je toestel eens uit en aan te zetten. Tevens kun je hier op het forum zien of er een storing of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn.Via http://handleidingen.vodafone.nl/web kun je zien hoe je telefoon moet instellen voor bereik (mobiele gegevens aan etc)
Wat je ook kunt proberen is jouw simkaart in een ander type en merk toestel stoppen en een werkende simkaart in jouw toestel stoppen.
Als je al voor een langere tijd niet opgewaardeerd hebt dan kan het zijn dat je simkaart geblokkeerd is en dus niet meer werkt. Als het goed is heb je daar ook een sms'je voor ontvangen vanuit vodafone.
Mocht bovenstaande niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact kunt opnemen. De klantenservice is morgen weer geopend vanaf 8 uur. De chat is vandaag wel gewoon beschikbaar.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Zie: Storingen/Werkzaamheden
Laat je het ons even weten of de Tips & Trick nuttig waren @kellyb25 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic