Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

In de USA mobiel internetten met een Scherp L abbo Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik wil graag gebruiken van de bundel "Internet op Reis Dagbundel Wereld", echter kan dat niet vanwege een Scherp L abbo. Ik heb geen zin om € 9.10/MB te betalen. Wat zijn de Vodafone alternatieve...

Pang door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Annulering nummerbehoud geweigerd Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen april heb ik via gsmeasy.nl een Vodafone-abonnement afgesloten, inclusief nummerbehoud (van T-mobile).De portering zal 21 juli plaatsvinden.Echter ondertussen lijkt het mij handiger om beide...

p3b-f door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Inruildeals] Aan het lijntje gehouden? Opgelicht? Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben deel genomen aan jullie inruildeal, maar deze service lekt van alle kanten. Een 6-tal weken geleden heb ik mijn iPhone 4S opgestuurd en na een dag van ontvangst werd er geconstateerd dat de...

rciik door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

abbonement stoppen/bevriezen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik wil mijn abonnement stopzetten. het probleem alleen is dat hij pas afloopt op 21 oktober 2014. is het mogelijk dat ik mijn abbonement bevries totaan de einddatum en dat ik dan alvast een nie...

Google Maps stopt steeds spontaan met navigeren op de Galaxy S5 Alleen-lezen Onopgelost

Goeden dag,Nu heb ik al 2 maal met Google maps genavigeerd op mijn nieuwe S5, beide keren stopt hij automatisch.de eerste keer 5 minuten voor de eindbestemming (navigatie van 30 minuten) en de 2de kee...

HenriS door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra tegoed ? aankoop vodafone simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Heeeey kan iemand mij misschien helpen ?ik heb gisteren namelijk een vodafone simkaart gekocht voor mijn LG Optimus l5.maar nu staat er dat ik namelijk max. 10 euro tegoed op heb maar heb maar 5 euro....

internet slecht Alleen-lezen Opgelost

Hoi in Zelhem gld is het internet nu al 3 dagen slecht.nog steeds geen verbetering.pagina.s openen niet op internet hij blijft maar zoeken.in Doetinchem is de ontvangst prima en werkt alles goed.wanee...

mark2009 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Omzetten naar 4G Red Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb vorig jaar een 2-jarig Bel+SMS+Web contract afgesloten met 500Mb data en een Samsung Galaxy S4 met bijbetaling van naar ik meen 150 euro. Dat abonnement kost me nu 37,50 per maand. Als ik ...

DennieH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zijn er blox voor meer belminuten als je n ABO hebt Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een ABO met 100 belminuten maar nu zijn deze bijna op. Nu vraag ik me af of er een blox is voor meer minuten.

Dorr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Heel graag bevestiging ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Eerst even melden dat ik het bizar vind dat Vodafone niet meer per mail te bereiken is, maar enkel en alleen via een 0900 nummer. Hoe is zoiets mogelijk. Ten tweede, ik ben er niet zeker van dat dit d...

Internet verbinding compleet uitzetten. Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil de internet verbinding van mijn vodafone abonoment uitzetten. Ik bel alleen ermee en internet gebruik erop is niet gewenst. Alvast bedankt Klantnr: 351095062

sbas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen filmpjes in 4G Alleen-lezen Opgelost

Vandaag is mijn abonnement over gezet naar Vodafone Red. Wanneer ik verbonden ben met 3g of 4G worden de filmpjes in bijvoorbeeld de dumpert-app niet geladen. Bij mij vorige provider deed het het nog ...

duikert door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra kosten ondanks dataverdubbelaar Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen juni was de verwachting dat ik ver boven het datalimiet zou gaan van 1 GB. Daarom heb ik de Blox Dubbel Internet geactiveerd voor 15 euro. In de omschrijving in de app van Mijn Vodafone staa...

Radmsc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Installatie Vodafone thuis Alleen-lezen Onopgelost

Posting is verplaatst naar het Forum: Vodafone ThuisGelet op de inhoud van het bericht is deze daar op zijn plaats.Succes !Netwerker

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

Vodafone red abonnement verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn vodafone red abonnement bij jullie verlengt en kreeg daarbij een Samsung Galaxy S5, waarvan het beeldscherm het niet deed toen ik het toestel uit de doos haalde. Het toestel was telefonisc...

bellen en internetten vanuit Afrika Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een red abonnement van vodafone en daar kan ik voordelig mee bellen en internetten in Europa mar niet in Afrika ( Ghana) waar in nu ben. Ik krijg een sms van Vodfone dat datakosten in het buite...

Hessing door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn data Alleen-lezen Onopgelost

Besteik heb 2 GB internet elke maand alleen deze maand staat er 0....ik heb weinig geinternet met mijn mobiel en toch is alles op.....hoe kan dit?Als ik op de app van jullie kijken worden deze bundels...

kamaron door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buitenlands netwerk Alleen-lezen Onopgelost

ik heb nu ongeveer een jaar een Samsung galaxy s 3 en elke keer als ik in het buitenland ben wilt mijn telefoon zich niet registreren op een ander netwerk. ik heb het verschillende keren geprobeerd me...

jessyvsx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 2G,3G en 4G op vodafoon netwerk meer in postcode 8084 Alleen-lezen Onopgelost

In de loop van de dag op vrijdag 11-07-2014 , is het net werk 3g en 4g niet meer te ontvangen in postcode 8084, er wordt over gesproken dat er verigeweek werkzaamheden zijn geweest en dat alles nu goe...

NWVfoto door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen