TjeerdPiek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen 4G na software update (Android/ Samsung)

na update android ONE ui 2.1 geen 4g meer op samsung s10+.

Check sl gedaan maar geen oplossing.

 

 

8-4 Moderator edit: Topic verplaats naar Samsung board. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Hoi @TjeerdPiek 
Toestel al uitgezet en weer aan?
Je hebt een backup gemaakt, neem ik aan? Dan zou je het toestel eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen en dan weer opnieuw beginnen en je backup terug zetten. Heb je geen backup, maakt er dan eerst een. Zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Hoi @TjeerdPiek 
Toestel al uitgezet en weer aan?
Je hebt een backup gemaakt, neem ik aan? Dan zou je het toestel eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen en dan weer opnieuw beginnen en je backup terug zetten. Heb je geen backup, maakt er dan eerst een. Zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.

 

hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Dit probleem komt vaker voor. Terugzetten naar fabrieksinstellingen zou ik als laatste ‘redmiddel’ gebruiken.

Doe de simcard in een ander 4g toestel (geen S10) en kijk of je dan wel 4g hebt.

Kijk ook eens op deze site : https://thedroidguy.com/fix-galaxy-s10-no-4g-lte-signal-1101891

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat heb je allemaal precies gecheckt @TjeerdPiek?

Ik heb namelijk gisteren ook de update ontvangen en heb gewoon nog 4G.
Heb je mobiele data aan staan? Staat 4G aan? Welke APN staat er ingesteld? Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?  Heb je daarnaast bovenstaande stappen eens doorlopen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels verholpen @TjeerdPiek?

TjeerdPiek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem opgelost via terug naar fabrieksinstellingen.

Bedankt voor alle reacties

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @TjeerdPiek 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic