rombaut16 schreef:Bedankt voor de melding! Het punt is dat we op dit moment maar heel weinig klachten krijgen over Toolenburg. Dat maakt het voor ons erg lastig om de vinger op de zere plek te leggen en een goede oplossing te bieden. Het kan aan onze kant zitten, maar er kunnen ook andere oorzaken zijn.
Vodafone wat gaan we nu hier aan doen??? en ik bedoel niet we zijn bezig met reparaties, maar aan het geld wat we betaald hebben aan een duur abo, maar waar we dus geen diensten geleverd krijgen!!
Ik begrijp best dat er is een storing is en dat het dan misschien een paar daagjes duurt ala. Maar dit dan echt niet!
tamoenas schreef:
Ik ben nu 4 dagen printscreens van mijn toestelscherm aan het maken, om vodafone bewijst te leveren, dat bereik in de omgeving super slecht is.
Hoe denken jullie dit probleem op te lossen? Ik heb van alles en nog wat geprobeerd en begin het heel erg beu te worden.
rombaut16 schreef:
Beste Bas,
Bedankt voor je snelle reactie!
Je zei alleen dat er weinig klachten waren uit toolenburg, maar volgens mij gaat dit stukje forum juist daar over. "Geen 3G hoofddorp toolenburg oost". met heel veel reacties van veel verchillende mensen.
Kom met een oplossing! Ga metingen doen of whatever! betrek desnoods de klanten erin die problemen hebben, ik kan je zo laten zien waar de mensen problemen hebben. misschien niet helemaal volgens jullie protocol maar wel misschien doelgericht.
ik hoor graag nog van je,
ron
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.