jetskyer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G snelheid overdag en HSDPA

Hallo,
Sinds kort heb ik bij mijn iPhone 4S een vodafone abonnement.
Ik stond toen nog voor de keuze tussen Vaak en Altijd met als verschil dat Altijd 1GB ipv 500MB had en 14,4Mbps ipv 7,2.
Mij werd beloofd dat er zeker een snelheid van 10Mbps gehaald zou worden maar overdag komt de snelheid niet boven de 1Mbps in hartje enschede met voldoende bereik, op sommige momenten is 0,1Mbps zelf teveel gevraagd. Alleen 's avonds haalt mijn telefoon 7Mbps, maar lijkt daarop nog steeds gelimiteerd.
 
Nu heb ik weer contact gezocht met degene die mij persoonlijk heeft 'geholpen' met het afsluiten van het abonnement maar nu krijg ik uiteraard geen reactie meer.
Ik zou hier toch graag ietwat verduidelijking over krijgen want echt blij ben ik hier niet mee.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Jetskyer,

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat de snelheid van het abonnement uiteindelijk minder is dan dat je had verwacht. Je moet er wel rekening mee houden dat de snelheid die bij de abonnementen wordt aangegeven de hoogst mogelijke snelheid is die je kunt halen. Hiervoor moeten dan ook alle omstandigheden gunstig zijn.
We kunnen daarom de snelheid van je internetverbinding niet garanderen en ook kunnen we de daadwerkelijke snelheid die je zult halen niet altijd voorspellen. De snelheid kan namelijk door veel factoren beïnvloed worden.

Misschien heb je ook wel iets aan de informatie die je op onze website kunt vinden. Op: http://voda.fo/ne/hmq0y vind je hierover een uitgebreidere uitleg.

Groeten - Kind regards

Maartje
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


Kaiser-Chief

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik haal wel 9000kbps en die zijn me niet beloofd. In huis zelfs straks buiten nog even testen. 
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
In bepaalde delen van Enschede is de snelheid niet hoger dan 7.2 Mbps. Dit kun je nakijken op de dekkingskaart van Vodafone:
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/netwerk_en_dekking/dekkingskaart/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic