Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,312Oplossingen
  • 1,785Discussies
  • 84KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klantenservice Alleen-lezen Opgelost

Ik probeerde via 0800-0200056 contact te krijgen met de klantenservice echter na anderhalf uur heb ik maar opgehangen.Ik wilde graag weten of er gewoon een reeele kans is dat ik morgen gewoon in de vo...

Slechte verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezer, Sinds 10 maart 2011 ben ik (weer) klant van Vodafone. Echter heb ik sinds het begin van mijn contract problemen met mijn netwerk. Ik moet mijn telefoon op bepaalde plekken neerleggen om g...

verschil abbo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een iphone 5 ,nu is het zo dat me abbo van 1400 mb na 1GB is gegaan .leuk de nieuwe Abbo heeft 10 GB.jammer maar helaas.mijn vraag is wat is het verschil tussenBloX Dubbel InternetVoor 15...

Levertijden iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Kan ik ergens een indicatie vinden wanneer ik de nieuwe iPhone kan verwachten?Als ik op de pagina https://my.vodafone.nl/my_vodafone/mijn_overzicht/Order%20Status het order nummer & email ingee...

Iphone 5 Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Als ik via de iphone 5 kijk bij abbonementen staat er niet dat ik bij de goedkoopste gratis kan bellen naar Vodafone/Sizz gebruikers. Als ik eerst het abbonement kies en dan de iphone staat het er wel...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen