Wilmien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

friends en family code

Goedenmorgen,

zojuist heb ik telefonisch contact gehad met Ilona. Ik heb geen code gekregen voor friends and family. Graag krijg ik die zodat ik weer kan verlengen

wilmien

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3003Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hoi @Wilmien 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Apart dat je deze code nog niet hebt gekregen na het contact met Ilona. Als dit met jou is afgesproken, dan hoor je dit natuurlijk ook te krijgen. Graag duik ik hier dieper voor je in! Wil je hiervoor jouw volledige gegevens invullen in jouw Community profiel en mij een seintje geven. Dan ga ik aan de slag.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Wilmien 
Waarom heb je die dan niet van gekregen van Vodafone? Deze code kan alleen uitgegeven worden aan vrienden en familie maar als Ilona je dit heeft beloofd dat zal ze die ook moeten toezenden. Ik weet niet hoe Vodafone hier verder mee omgaat, je zal dan moeten wachten op iemand van Vodafone.

Elke dag komen er Vodafone medewerkers langs om de berichten te lezen. Heb daarom nog even geduld aub. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3003Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hoi @Wilmien 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Apart dat je deze code nog niet hebt gekregen na het contact met Ilona. Als dit met jou is afgesproken, dan hoor je dit natuurlijk ook te krijgen. Graag duik ik hier dieper voor je in! Wil je hiervoor jouw volledige gegevens invullen in jouw Community profiel en mij een seintje geven. Dan ga ik aan de slag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic