Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Case *** Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben op 16-10-2019 met nummerbehoud overgestapt van Tele2 naar Vodafone, Vanaf 16-10-2019 ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na alle test-cases met de helpdesk doorlopen te hebben blijkt er ee...

JoRaLe72 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

De vernieuwde Vodafone Wallet Alleen-lezen Opgelost

We hebben PayPalVisa kaart of MasterCard2. KlantenkaartenNooit meer op pad met een dikke portemonnee of je klantenkaarten vergeten als je in de winkel staat. Open Vodafone Wallet en klik op de klanten...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

internet slechte dekking op meerdere plekken Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, sinds een maand heb ik onwijs slecht internet gebruik zowel in Nederland en in het buitenland… ik heb vaak geen gebruik of signaal. Wanneer ik thuis ben doed die het prima maar als ik van h...

verlengen van abonnement tegen slechtere voorwaarden? Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg meldingen van Vodafone dat ik mijn abonnement kan verlengen. Ik heb nu Red, met 30 gig gegevens voor 16,21 per maand. De aanbieding die ik krijg is Red essential met 10 gig, vor 20 euro per m...

janvan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement, nog geen iPhone 11 in huis Alleen-lezen Opgelost

17-10 een verlenging van mijn abonnement aangevraagd incl. iPhone 11 (Bestelnummer ***).. deze zou binnen enkele dagen geleverd worden. Nu ruim een week verder en nog niets geleverd/ aangekondigd. De ...

SheLim door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met iPhone XR Alleen-lezen Opgelost

Tijdens telefoneren wordt de verbinding steeds verbroken op mijn iPhone XR. Ook komen berichten af en toe niet binnen. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Janski door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnemet verlengen met galaxy s10 Alleen-lezen Opgelost

Inmiddels al tien dagen geleden mijn abonnement mét toestel (galaxy S10) bij Vodafone proberen te verlengen (ik kreeg een mailtje dat mijn abonnement ging aflopen). Na de “bevestiging mail” heb ik gee...

Jrs door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Army9 Alleen-lezen Opgelost

Sinds vanmiddag ineens een abonnement van Army9 geactiveerd a 5 euro per week...hoe kan dit?

Dredani door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oplader van samsung A50 past niet op powerbank Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds een week een samsung A50. Hiervoor had ik een Samsung J5.De oplader van de A50 past niet meer op mijn powerbanks.Ik zoek een verloopstukje, want ik vind het zonde om die powerbanks weg te...

Ellencc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Een goedendag, Mijn wisselgesprek werkt niet meer schakelt meteen door naar voicemail,Alles geprobeerd maar lukt niet.Kan in voicemail ook niets wijzigen . Vreemd Toch?

Ruud RCS door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Leentoestel Alleen-lezen Opgelost

De batterij van mijn iPhone 8 moet vervangen worden, maar ik heb geen toestel wat ik kan gebruiken in de tussentijd. Is er een mogelijkheid om via Vodafone een leentoestel (tegen betaling) te krijgen?

Tg21 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik vroeg me af of je de iphone xs max nog kan bestellen met abonnement ?

gratis wifi Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Gratis wifi downloaden Vodafone plaats landgraaf 

Nuth door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

status klacht Alleen-lezen Opgelost

ik heb 3 weken geleden een klacht ingediend maar nog niets gehoord, helaas is de service van vodafone het laatste jaar erg achteruit gegaan

Peter1962 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

breuk oordopjes iphone Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb nog niet zo heel lang geleden een iPhone XR aangeschaft bij jullie. Daar kreeg ik natuurlijk ook oordopjes bij.Nu heb ik dus het probleem dat er een breuk zit aan het rechter oortje wat b...

Jailee.j door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afkoop toestel en overzetten naar ander account binnen vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn telefoon nummer afkopen zodat ik het over kan zetten naar een zakelijk account.De gegevens van beide accounts zijn het zelfde, er staat alleen nog een ander klantnummer.Ik heb al een...

Kaagman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

app werkt niet meer na samenvoegen vodafone en ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb na herhaaldelijk aandringen van de app de accounts van ziggo en vodafone samengevoegd. Sindsdien werkt inloggen niet meer. Erg onduidelijk allemaal

janvan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

annulering wordt niet verwerkt Alleen-lezen Opgelost

Op 14 september jl heb ik verzocht om mijn abonnement te verlengen incl. de aanschaf van een nw telefoon.Al een aantal keren gebeld (na lange wachttijd). Uiteindelijk werd geadviseerd om de bestelling...

Apple music opnieuw aanzetten na opzegging in 3 maanden proefperode Alleen-lezen Opgelost

Ik had 3 maanden Apple music proefperiode geactiveerd, na een paar weken ook opgezegd, ik zit nog in de proefperiode maar zie nergens een optie om t abonnement na de proefperiode toch door te laten lo...

Angela 71 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

inkomende oproepen worden geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,ik heb een probleem met mijn Vodafone abbo. Een aantal oproepen van oa mijn vader, vriendinnen en zusje komen niet binnen. Zij geven aan dat het bij hen idd niet overgaat als zij mij be...

Nasek door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen