Beste,
Graag wel ik mijn accounts van Ziggo en Vodafone ontkoppelen.
Op welke manier is dit mogelijk?
Ik ben al langere tijd geen klant meer bij Vodafone.
Alvast bedankt!
Gr. Miep
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Miepke70
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daar kan Vodafone je mee helpen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan gaan ze bij Vodafone er mee aan de slag. Waarschijnlijk zal dit pas maandag gebeuren als iemand van Vodafone je bericht heeft gezien. Alvast een goed weekend en het komt goed!
Hoi @Miepke70
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daar kan Vodafone je mee helpen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan gaan ze bij Vodafone er mee aan de slag. Waarschijnlijk zal dit pas maandag gebeuren als iemand van Vodafone je bericht heeft gezien. Alvast een goed weekend en het komt goed!
Hoi @Miepke70
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Om je Vodafone en Ziggo account te ontkoppelen ben je hier helemaal aan het juiste adres. Uit je bericht begrijp ik dat je al enige tijd geen klant meer bent bij Vodafone. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het Vodafone account dan ook heb verwijderd. De koppeling tussen jouw Mijn Ziggo en My Vodafone account is nu dan ook verdwenen.
Hallo Cecilia,
Bedankt voor het regelen en doorgeven.
Gr. Anne-Marie Scheepers
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.