Haarlem72

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

esim nog niet geactiveerd

Ik heb mijn esim kaart geactiveerd via de telefoon. Helaas is hij na 7 uur aanvraag tijd nog steeds niet actief ?.

Helpdesk gebeld na 3 uur met het verzoek 24 uur te wachten omdat ze zien dat hij in het systeem staat om te worden verwerkt. Als het nu nog steeds niet is geactiveerd dan waarom dan wel over 17 uur?

Te gek voor woorden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Bedankt, @Haarlem72 . Zou je mij in een privébericht nog het nummer van de E-sim kunnen sturen? 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Haarlem72 . Welkom hier!

Dat schiet natuurlijk niet op. Momenteel kan ik ook niet voor je kijken wat er aan de hand is, want meer dan je Community gebruikersnaam weet ik helaas niet van je. 
Mocht je dus willen dat ik er even voor je in duik, vul dan je profiel in met je persoonlijke gegevens :-). 

Haarlem72
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Lycke Vodafone, ik heb de gegevens aangevuld

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Bedankt, @Haarlem72 . Zou je mij in een privébericht nog het nummer van de E-sim kunnen sturen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic