Hoi
Peterbr Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat klinkt heel vervelend, zeker als je daar al maanden last van hebt. Het vervelende is dat wij hier op de community als klanten onder elkaar zijn en je daar geen antwoord op kunnen geven. Zelf heb ik nog nooit een fout opgemerkt, heb er dan ook geen last van. Controleer wel eens als ik iets meer geld zie op de factuur maar dan komt het omdat ik een nummer heb gebeld wat dan een betaalnummer blijkt te zijn (info nummer).
Je kan het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een
chat te starten. Daarnaast kan je ook, en dat is misschien wel handiger, eens een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen ook voor je kijken wat er aan de hand is.
Daarnaast zou ik dan ook melden dat je dit elke maand hebt en dat je nu graag eens een goede nota wenst. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat het elke maand fout gaat. Misschien kunnen ze eens een onderzoek doen naar je rekening. En zelf controleren of je toestel niet per ongelijk data gebruikt zonder dat je het zelf weet. Want het komt vaak voor dat mobiele telefoons, zeker die van tegenwoordig want die moeten allemaal op internet kunnen, gebruik maken van internet zonder dat je het zelf opmerkt.
Voor Apple kan je kijken bij je instellingen -> Mobiel netwerk
Daar zie je een heel overzicht wat online gebruik heeft gemaakt van internet
En voor Android toestellen zijn daar apps voor geloof ik. Weet niet of je dit ook direct kunt zien op je toestel (heb zelf geen Android). Het is dus handig om dat ook eens te controleren, omdat je aangeeft dat het vaak om je data gaat. Zet eens een hele tijd je toestel aan op vliegtuigmodes. Kan je ook eens zien of dit probleem oplost.
Succes in ieder geval!