Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wifi-verbinding komt niet tot stand met Huawei P8 Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Mijn Huawei p8 toestel maakt thuis geen wifi verbinding.na het invoeren van wachtwoord voor wifi verbinding met telefoon geeft aan, TOEGANG TOT HET NETWERK ONTZEGT.. Daarna geeft OPGESL...

josepalaz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heath academy. Moet afzender code Alleen-lezen Onopgelost

Hi hi probeer een klacht indienen over dit malafide bedrijf, heeft mij 20 euro gekost . check nooit mijn berichten heb het op mijn eind rekening moet ondervinden.Op het formulier van Vodafone moet ik ...

Gratis prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in de afgelopen periode 3x geprobeerd een gratis simkaart aan te vagen voor twee familieleden (op verschillende adressen). Echter, tot op heden geen enkele reactie. Is het mogelijk dat er nagek...

Status transfer of user business to private Alleen-lezen Opgelost

HelloI have received permission from my previous company to move my business phone to a private contract.I have filled out the Vodafone forms, my company has validated and confirmed in writing too.How...

mc_potts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Op het moment ben ik werkzaam in Duitsland en heb geen bereik, zodra ik wel bereik heb ontvang ik diverse voicemailtjes van klanten welke ik graag ten tijde van hun oproep te woord sta.ik ben werkzaam...

Ened door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitenland Alleen-lezen Opgelost

Waarom ontvang ik geen sms'jes vanuit Nederland? Ik bevind me in het buitenland en ontvang geen sms'jes

Overal door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vervangende simkaart werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb onlangs een nieuwe simkaart gekregen omdat mijn huidige simkaart niet in mijn nieuwe telefoon past. Nu geeft de telefoon echter aan dat de simkaart niet ondersteund wordt. verder krijg ik...

Natasja3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foute mail Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week een mail ontvangen van onderstaand mailadres. Ik heb echter helemaal geen abonnement bij Vodafone!!!!!Beste meneer/mevrouw,Klik op My Vodafone, log vervolgens in om uw factuur van Vodafone...

Arjana door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement Alleen-lezen Opgelost

welke datum wordt je abbonement afgeschreven?

NeslihanY door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:SPAM !!TopicGeplaatst door: bookbecca04

Energieboy door Super Expert
  • 10472 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2484 Likes

Abbonement Alleen-lezen Onopgelost

...

100 EU belminuten Alleen-lezen Opgelost

Eind augustus voor 5,- 100 belminuten gekocht voor de EU. Deze ben ik nu echter alweer kwijt omdat ik de bundel direct heb uitgezet ?

janpro door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vorige maand een 3 GB extra data bundel aangesloten op mijn Vodafone abonnement. Echter heb ik deze extra bundel voor deze maand uitgezet omdat ik die nu niet meer nodig heb. Ik heb een bericht...

beschermlaagje Alleen-lezen Opgelost

Ik heb van de week een glasplaatje op mijn telefoon laten zetten, en dr zat een kleine luchtbubbel onder de meneer zei dat gaat vanzelf wel weg, nu is die heel veel grooter geworden is het mogelijk da...

Waar vind ik de unlockcode? Alleen-lezen Opgelost

merhaba, sim kilitle yardım

iphonese door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spam/Phishing smsjes ontvangen 12-11-2018 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb vandaag 2x een smsje ontvangen (zie bijlage). Volgens Vodafone support is dit een Phisher vanuit rusland.

Kaya26 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail bellen in Thailand Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik zou graag mijn Vodafone voicemail willen afluisteren (vanuit Thailand) maar dit lukt nu niet. Moet ik hier een speciale code voor gebruiken? Alvast bedankt voor de info. Gr. Melissa

Nummer activeren, hoe gaat dit in zijn werking. Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag een nummer activeren als prepaid dat bij jullie in de nummerreeks zit, en dat nog vrij is. Een vriend van mij heeft dit onlangs ook gedaan. Hoe werkt dit?

Jaapieooo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Compensatie bij de storingen van afgelopen maand Alleen-lezen Opgelost

L.S.Volgens mij is er nog steeds geen compensatie verleend voor de grote storingen van de afgelopen maanden.Hoezit dat?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen