Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op mijn specificaties van mijn mobiele telefoon rekening zie ik elke maand weer eenmalige kosten van € 4,75. Als dit eenmalig zou zijn waarom moet ik het dan elke maand weer betalen?
Ben blij dat het duidelijk is 🙂 Op de app wordt het inderdaad niet zo uitgebreid weergeven als in my Vodafone via de website. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat op de website meer kan, maar ik zal dit intern zeker meenemen.
Hoogstwaarschijnlijk maak je dan gebruik van een dienst van Vodafone die niet tot het standaard-pakket behoort. De term "eenmalige kosten" is dan inderdaad misleidend. Bij mij heeft Vodafone (MyVodafone) het ook steeds over uw "laatste rekening". Maar de volgende maand volgt er weer een nieuwe, "laatste rekening".
Niemand bij Vodafone komt op het lumineuze idee om dit te wijzigen naar: meest recente rekening. Of in jouw kwestie die kosten nader te benoemen / nader te omschrijven.
Ik vraag mij af wat er onderwezen wordt bij de studie: duidelijk communiceren. Dit soort zaken hoogstwaarschijnlijk niet.
Ik raad je eens aan om te kijken via de website van my Vodafone wat er bij de eenmalige kosten staat. Zeker als dit telkens terug komt de laatste rekening houdt inderdaad in dat de huidige rekening het laatste van dat moment is, totdat natuurlijk de volgende komt. Ik zal dit intern aangeven dat hier verwarring over is.
Ben blij dat het duidelijk is 🙂 Op de app wordt het inderdaad niet zo uitgebreid weergeven als in my Vodafone via de website. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat op de website meer kan, maar ik zal dit intern zeker meenemen.