ehuizingh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

eenmalige kosten

Op mijn specificaties van mijn mobiele telefoon rekening zie ik elke maand weer eenmalige kosten van € 4,75. Als dit eenmalig zou zijn waarom moet ik het dan elke maand weer betalen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ben blij dat het duidelijk is 🙂
Op de app wordt het inderdaad niet zo uitgebreid weergeven als in my Vodafone via de website. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat op de website meer kan, maar ik zal dit intern zeker meenemen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Hoogstwaarschijnlijk maak je dan gebruik van een dienst van Vodafone die niet tot het standaard-pakket behoort.
De term "eenmalige kosten" is dan inderdaad misleidend.
Bij mij heeft Vodafone (MyVodafone) het ook steeds over uw "laatste rekening". Maar de volgende maand volgt er weer een nieuwe, "laatste rekening".

Niemand bij Vodafone komt op het lumineuze idee om dit te wijzigen naar: meest recente rekening. Of in jouw kwestie die kosten nader te benoemen / nader te omschrijven.

Ik vraag mij af wat er onderwezen wordt bij de studie: duidelijk communiceren.
Dit soort zaken hoogstwaarschijnlijk niet.

Succes!


Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je eens aan om te kijken via de website van my Vodafone wat er bij de eenmalige kosten staat. Zeker als dit telkens terug komt
de laatste rekening houdt inderdaad in dat de huidige rekening het laatste van dat moment is, totdat natuurlijk de volgende komt. Ik zal dit intern aangeven dat hier verwarring over is.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@ehuizingh is het inmiddels duidelijk?
ehuizingh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik geloof het wel, de dingen worden op de app er onduidelijk omschreven en kunnen ze niets aan doen. Jammerlijk genoeg.

Met vriendelijke groeten
Erik Huizingh
Anonymous
Niet van toepassing
Ben blij dat het duidelijk is 🙂
Op de app wordt het inderdaad niet zo uitgebreid weergeven als in my Vodafone via de website. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat op de website meer kan, maar ik zal dit intern zeker meenemen.
ehuizingh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reactie, wie weet zijn dit soort kleine dingetjes spoedig bijgeschaafd.
Met vriendelijke groeten
Erik Huizingh
Anonymous
Niet van toepassing
Feedback is natuurlijk altijd welkom 😛
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic