lenkieboem90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eenmalige kosten buiten abonnement ??

help alsjeblieft ik heb ineens een hele hoge rekeningen terwijl ik niet over m'n bundel heen ben, terwijl er eenmalige kosten van 45,- euro overheen komt waarom.
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Miaschien heb je je abonnement verlengd. En werden de aansluitkosten op je factuur verrekend.
Maar ik kan wel gaan gissen naar de mogelijke oorzaak. Maar zeker weten, doe ik het natuurlijk niet.
Dit Forum is niet bedoeld voor individuele vragen over individuele fakturen. Daar is dit Forum niet geschikt voor. Ik heb geen kristallen bol, en de andere Forum Users ook niet.

Je kunt zelf de uitgebreide factuurspecificaties inzien en afdrukken via MyVodafone Website.

Inloggen met je email-adres. En met het bijhorende, correcte wachtwoord.
Dat lukt niet in het weekeinde van zaterdag 4 en zondag 5 Juli in verband met grootschalige werkzaamheden.

In dit topic geeft Moderator MelH een uitgebreide handleiding om je rekeningdetails, via MyVodafone, te raadplegen. En om deze af te drukken met een printer. Volg haar stappenplan nauwkeurig op. Stap-voor-stap. Aanwijzing-na-aanwijzing. Punt-voor-punt.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Via-My-Vodafone-je-verbruiksspecificaties-uitprinten/td-p/2...

Daarna kun je zelf bestuderen wat de oorzaak is van jouw hoge, onverwachte kosten. En daarop aktie ondernemen.

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht je dan alsnog niet weten wat de kosten zijn kun je contact opnemen met de klantenservice afdeling facturen
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@lenkieboem90,

Ik hoop dat het inmiddels met de tips van Netwerker gelukt is om duidelijkheid te krijgen over je rekening. Aangezien we via het Forum geen individuele vragen behandelen waarbij we gegevens nodig hebben, zal ik het topic nu sluiten. Mocht je er toch niet uitgekomen zijn kun je, zoals Steven- aangegeven heeft, contact opnemen met de klantenservice.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic