Hallo,
Miaschien heb je je abonnement verlengd. En werden de aansluitkosten op je factuur verrekend.
Maar ik kan wel gaan gissen naar de mogelijke oorzaak. Maar zeker weten, doe ik het natuurlijk niet.
Dit Forum is niet bedoeld voor individuele vragen over individuele fakturen. Daar is dit Forum niet geschikt voor. Ik heb geen kristallen bol, en de andere Forum Users ook niet.
Je kunt zelf de uitgebreide factuurspecificaties inzien en afdrukken via MyVodafone Website.
Inloggen met je email-adres. En met het bijhorende, correcte wachtwoord.
Dat lukt niet in het weekeinde van zaterdag 4 en zondag 5 Juli in verband met grootschalige werkzaamheden.
In dit topic geeft Moderator MelH een uitgebreide handleiding om je rekeningdetails, via MyVodafone, te raadplegen. En om deze af te drukken met een printer. Volg haar stappenplan nauwkeurig op. Stap-voor-stap. Aanwijzing-na-aanwijzing. Punt-voor-punt.
Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Via-My-Vodafone-je-verbruiksspecificaties-uitprinten/td-p/2... Daarna kun je zelf bestuderen wat de oorzaak is van jouw hoge, onverwachte kosten. En daarop aktie ondernemen.
Succes!
Netwerker