t_essa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geblokkeerd ivm 2 cent verschil?????

Gistermiddag heb ik via My Vodafone de openstaande nota ad. € 53,99 voldaan.

Vanochtend kwam ik tot de ontdekking dat ik niet kan bellen. Ik zag dat in een sms van jullie over de openstaande nota dat er een bedrag ad. € 54,01 open zou staan. Hebben jullie mij nu serieus voor 2 cent geblokkeerd? En waarom komen de bedragen niet overeen?

Om opheldering te vragen stuurde ik via Facebook een privebericht. Vlak daarna kreeg ik de melding dat jullie deze niet in behandeling nemen, maar dat ik openbaar een berichtje op jullie tijdlijn kon plaatsen. Best prive, dus ik dacht; probeer het eerst via de chat. Nadat ik daar uiteindelijk een medewerker heb gesproken kon deze mij niet verder helpen. Ik moest even BELLEN met de klantenservice. Fijn advies, aangezien dit niet kan. Dan moest ik maar bellen via een vaste lijn (die ik niet heb) of met een andere telefoon (ook niet in de buurt)
Ik in de stromende regen op de fiets naar een winkel om dan maar een prepaid simkaart aan te schaffen. Eenmaal weer thuisgekomen direct gebeld. Nadat ik 10 minuten in de wacht heb gestaan werd plots de verbinding verbroken. Toen ik opnieuw wilde bellen bleek ik geen beltegoed meer te hebben. Die 10 minuten wachttijd heeft mij dus blijkbaar 10 euro gekost...

Nou ja, dan toch maar een openbaar bericht op Facebook. En nu ook hier.

Ik wil dit opgelost hebben!!!
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey t_essa

Vanuit hier kan ik je niet verder helpen. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forum gebruikers. Tevens worden er ook geen privacy gegevebs gedeeld op het forum en kan ik niet in de systemen van vodafone vanuit hier. Zie ook de regels van het forum hiervoor.
Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn of idd via facebook.
Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk wordt opgelost



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic