Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,321Oplossingen
  • 1,792Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

sms foutcode 38 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik was aan het smsen met iemand zonder probleem totdat ik opeens niet meer kon smsen door foutcode 38 stond er. Ik heb genoeg beltegoed dus dat kan het niet zijn. IS hier een oplossing voor? Ik...

Vodafone sms spam! Alleen-lezen Onopgelost

Ik word een beetje heeel erg moe van al dat gesms van vodafone met erg blij nieuws over van alles en nog wat. Heeft dan niemand door bij vodafone hoe het werkt ?Kappen met die spam stoppen met smsjes ...

facturen van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Stel je bent ondernemer, of wanna be.en je moet overal inloggen om je facturen elke maand bij elkaar te sprokkelen voor de boekhouder.Hoeveel tijd denkt u vodafone dat gemiddelde ondernemer er mee bez...

blox buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Op het moment zit ik in het buitenland en maak dus gebruik van blox in het buitenland voor €2 per dag. Echter worden alle kosten apart in rekening gebracht, zie ik in de "my Vodafone"ap...

Vodafone YOU - Power to the Prepaid People! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/tlcm8Ken je dat gezegde, dat je nog een stukje maand over hebt aan het einde van je MB’s? Met Vodafone YOU is dit verleden tijd! Bij iedere YOU bundel krijg je, als je MB’s verbruikt...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen