Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Twee dagen bezig geweest om de klantenservice te bereiken. Na een vriendelijke chat, verwees mij de medewerker om 1201 te bellen optie 2 en 3.Zo gezegd, zo gedaan. Verschrikkelijk de zg. wachtijden, z...

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Ik had per ongeluk de klantenservice gebeld!,, en ineens was er 0,45 euro cent buiten mijn te goed!Terwijl ik eigenlijk meteen opgehangen had!! Waarom hebben red klanten het gratis en de andere klante...

Nexus 6 bestellen? Alleen-lezen Onopgelost

Hey! Mijn abonnement is afgelopen en ik zou deze graag bij Vodafone verlengen met een Nexus 6. Nou wordt deze telefoon niet via de vodafone shop verkocht. Via internet kan ik mijn abonnement wel verle...

rekening Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement loopt sinds februari 2015. Als ik de app of op de website informatie probeer te krijgen over mijn rekening(en), dan krijg ik geen ander resultaat dan een draaiend rondje. "Erger nog": ...

De Vodafone medewerkers op het forum Alleen-lezen Onopgelost

Mensen! Mijn naam is Alan, ik ben al een tijdje namens Vodafone Thuis aktief op het Vodafone Thuisboard maar had me nog niet voorgesteld ... Ik werk nu ongeveer 1,5 jaar voor Vodafone Thuis en daarvóó...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen